  • Data: 2017-01-19 22:49:07
    Temat: Re: zagadnienie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2017 o 22:12, Jawi pisze:
    > Co Ty nie powiesz, bo wirusy są tylko na Windowsy?
    nie. jest też wirus grypy, aids czy tam hiv. Podobno na linuksa też ktoś
    napisał wirusa czy dwa, ale chyba hasło administratora trzeba podać przy
    uruchamianiu czy cośtam.
    > I zaczęło się od Windowsów?
    niewiem.
    > Wiesz gdzie zwykle siedzi problem? Miedzy ekranem, a klawiaturą.
    Tu sie w 100% zgadzam. user wybrał windowsa - sam sobie winien.
    > User, który ma wszystko legalne na kompie (nie ściąga kracków, torentów
    > etc) i nie klika jak ostatni baran w załączniki i we wszystko co się
    > nawinie oraz jest świadomy w co klikać, nie potrzebuje antywirusa, nawet
    > na tym Windowsie.
    no... ja mam inne zdanie. Był moment, gdy wystarczyło zainstalować
    windowsa xp, bez sp1, podłączyć do sieci i... po kilku minutach wirus
    odliczał 60 sekund do zamknięcia systemu. Ale to historia. Niemniej
    jednak jak nie pomagasz, masz jakies uwagi do mojej wypowiedzi, staraj
    sie być precyzyjny.
    dzisiaj, aby używac kompa do czegoś wiecej niż wystawianie faktur,
    musisz do windowsa naściągać dodatkowych programów. skąd? Z
    repozytoriom, albo sklepu? no raczej nie. więc idziesz na programosy,
    czy instalki, i aby zainstalować cokolwiek, sciagasz dodatkowe programy.
    da się inaczej? no jak ktoś jest super user, sam sobie poskładał kompa
    to tak. a jak ktoś jest babcią i chce zobaczyć fotki wnuczki? Co z tego
    że babcia była super lekarzem, jak teraz sobie javy nie potrafi
    zainstalować? A java jest potrzebna żeby forum dla starych babci
    działało? I tak się zaczynają problemy
    > Ale że autorem pytania jest... to wszystko jasne.

    taaaak. nie on jeden nie odróżnia komputera od windowsa. I chwała mu za
    to. Im dłużej ludzie nie będą dostrzegać różnicy, tym dłużej linuks
    pozostanie odporny na wirusy.
    ToMasz