    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zasięg
    Date: Sun, 8 Apr 2018 21:42:19 +0200

    W dniu 04.04.2018 o 11:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Jak nowy, oni go nie robia od kilku lat :-)

    > Telefony to skomplikowana bajka sie zrobila :-)
    > Wlasnie mialem przyklad w weekend - dzwonie z orange/nju do samsunga w
    > plusie - dluga cisza i "abonent nie odpowiada" czy ze wylaczony.
    > I tak pare razy w pol godziny.
    >
    > Jade, osoba zeznaje ze sms przychodza, z kims tez rozmawiala - telefon
    > dziala.
    > Dzwonie - powtorka z rozrywki, u niej glucho.
    > Ona dzwoni do mnie - dziala.
    > Ja do niej - dziala.

    w podobnych przypadkach z mojego podwórka (podobnych, nie identycznych)
    wystarczyło przełączyć telfon w tryb tylko gsm. znaczy nie lte, nie
    roaming i inne pierdoły. działa w 100% odpowiedzialnie. a jak muszę
    skorzystać z lte i przełącze w automatyczny wybór - znowu to samo. niby
    jestem cały czas w zasięgu, ale raz lte, potem g3, a na koncu "e" -
    czyli gsm. i w losowych momentach dostaje sms a - ktoś dzwonił.

    ToMasz