    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zimny start
    Date: Sun, 15 Jan 2017 10:54:09 +0100

    On Sun, 15 Jan 2017 09:43:39 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja tam mysle, ze nie zamarznie. Bo by tych diesli nie kupowali :-)
    > W mondeo jest elektryczny podgrzewacz paliwa. Takie niewielkie
    pudelko
    > - ciekaw jestem, czy cos daje ...

    Faktycznie rewelacja bo jeden model forda ma podgrzewacz. Przy -12
    transit zaczął mi się dławić po przejechaniu 5km. Jak zadzwoniłem do
    serwisu forda czy mnie przyjmą na wymianę filtra to wysłali mnie ma
    drzewo, bo już mieli komplet do odmrożenia na dzisiaj i lawety z
    oczekującymi im wjazd blokują. Także producenci diesli mają nabywców
    "we dupie" jak mawiał kpt. Bednarz i podgrzewaczy nie montują w
    standardzie. Byle pojazd jezdził od -5 wzwyż, poniżej niech się
    kierowca martwi.

    --
    Marek