  • Data: 2015-12-02 15:38:09
    Temat: Re: [zn?w o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-02 o 12:26, ????? pisze:
    > Skonfiguruj sw?j czytnik - zmie? domy?lnie na Central European (ISO).
    >

    > -----

    1. Odpowiadaj pod cytatem
    2. Nie będę się kopał z koniem. Po to powstał nagłówek charset=xxx, żeby
    mój czytnik nie musiał się domyślać, tylko użył tego kodowania którego
    Ty używasz, jako źródłowego, i przekonwertował mi Twoje znaki tak, żebym
    zobaczył to co chciałeś napisać. Opieranie się na "wartościach
    domyślnych" jest... słabe. Jak napiszesz coś z Unixa, za pomocą programu
    pine, a na terminalu z którego będziesz pisał, będzie zainstalowana
    Mazovia, to też mi każesz zmieniać w moim czytniku domyślne kodowanie na
    Mazovię?
    Powtórzę po raz ostatni - skonfiguruj swój czytnik, albo użyj nowszego,
    który pozwala to skonfigurować, tak, aby inne czytniki WIEDZIAŁY jakiego
    zestawu znaków używasz. Jeśli uważasz, że głupio gadam, to z mojej
    strony EOT, a Ty sobie krzacz do woli.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor