  • Data: 2015-12-03 00:08:35
    Temat: Re: [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/12/2015 09:14, ????? wrote:

    > Nie lubię wi-fi w drukarkach z kilku przyczyn (a jeśli mam to wyłączam)
    > choćby z takiej, że z włączonym wi-fi nie zapadają w głębokie uśpienie
    > (czytaj: zużywają więcej watów w trybie oczekiwania).

    To nie do końca tak. Mam SCX-3205W, która po ustawionym czasie (do
    ustawienia przez 'SyncThru web service') przechodzi w tryb 'power save
    mode' (5.6W - działa wtedy WoL, z wyłączonym WiFi to 3.8W).
    Po przytrzymaniu przycisku 'power' przechodzi w 'power off mode' (0.45W
    - przed drukowaniem muszę wcisnąć przycisk). AFAIK prawie wszystkie
    Samsungi tak mają, także mijasz się z prawdą.

    Wartości zużycia energii wg. manuala.

    BTW. Moje dwa grosze do tematu. Sam używam mono-lasera jw. a zdjęcia
    drukuję w labie ;D no chyba, że potrzebuję coś "na wczoraj" wtedy sięgam
    po Canon Selphy - IMO najlepsza jakość zdjęć jest z drukarek termicznych
    choć za jakość trzeba zapłacić, ale tu znowu odpada problem zasychania itd.
    --