  • 41. Data: 2018-01-30 13:24:19
    Temat: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Od: Bombardier Dąs vel Karbonylek <b...@g...com>

    użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Wszystko podpowiadają jakieś dziwne, niezrozumiałe rozwiązania. A czy
    > nie prościej zmienić... żonę?

    Inna owszem, może mieć zalety, ale niekoniecznie musi być dobrą układaczką
    komponentów drobnych.

  • 42. Data: 2018-01-30 17:08:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    > popłakałem się:) nie ma to jak wjechać facetowi na dumę:) masz po prostu
    > doświadczoną małżonkę :D

    Cipa nie facet. Facet by odpowiedział ,,chuj nie żona" :P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2018-01-30 17:13:00
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > W każdym razie - jeszcze raz mały update:

    > Sprawdziłem - jednak to jest jedna faza. Byłem pewien, że nie. No ale -
    > jedna. Mimo to nie działa.
    > A właściwie - na piętrze działa. A Piętro <> parter niekoniecznie. Coś tam
    > niby czasem styknie - ale na chwilę. I byle jak.

    Niby teraz liczniki elektroniczne, a może masz stary?
    Kiedyś też się tym bawiłem i rewelacji nie ma.
    U mnie nie działało (jak się domyślam) przez niską impedancję sieci - BMy
    630A.
    Bo to co masz w domu włączone na tej fazie, to Ci zwiera sygnał.
    Np.: telewizor ma mostek i za nim duży kondesator, zresztą wiele urządzeń
    tak ma.
    A pamiętam jeden monitor komputerowy, który nie miał żadnych elementów
    przeciwzakłóceniowych.
    Ale to w jedną stonę... w stronę licznika też masz zwarcie...
    Może pomoże jakiś/jakieś dławiki.

    --
    Desoft

  • 44. Data: 2018-01-30 18:54:33
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Kupiłem więc taki dynks :
    >
    > http://allegro.pl/internet-po-pradzie-dlan-nc-multir
    oom-200mb-s-fv-i5643895114.html?reco_id=8e69eb28-03d
    a-11e8-b483-246e9677f348

    > No i wyobraźcie sobie - toto działa. Tylko niestety, nie pomiędzy tymi
    > gniazdkami co trzeba :/ Okazało się, że TV i router są na innej "fazie".

    Mam coś podobnego tylko droższe i działa między piętrami. Z tym że w
    całej chałupie jedna faza. Zrób jedno doświadczenie, obróć wtyczkę w
    gniazdku. Jak nie pomoże to w drugim. Doświadczenie z całkiem innego
    urządzenia :)
    Wojtek

  • 45. Data: 2018-01-30 19:06:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >Sprawdziłem - jednak to jest jedna faza. Byłem pewien, że nie. No
    >ale - jedna. Mimo to nie działa.

    A bezpieczniki ? tez jeden, czy dwa rozne ?
    Moze bezpiecznik tlumi, wszak cewke zawiera ..

    Ale na pietrze dziala :-)

    J.

  • 46. Data: 2018-01-30 19:50:52
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2018-01-30 o 00:42, Mario pisze:

    > Co rozumiesz przez parowanie. Korzystanie z WPS?

    To skrót myślowy oznaczający zapamiętanie hasła do sieci o danym SSID,
    tak aby urządzenie się samo logowało.

    Mam sieć o tym samym ssid i haśle w kilku lokalizacjach. Laptopy i
    telefony się logują wszędzie same i w ogóle nie muszę nic robić. Takie
    durne radio za każdym przewiezieniem będzie wymagało od nowa wyboru
    ssid, wprowadzenia hasła i kilku minut namysłu.

    L.

  • 47. Data: 2018-01-30 21:41:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.01.2018 o 04:27, sundayman pisze:
    > Ona sobie lubi pooglądać TV czasem. Ale nie TV że TV, bo w programach TV
    > nic nie ma. Ona ma siakieś netfliksy czy refluksy czy inne jutuby.
    > Swoją drogą - jak, do kurwy nędzy, można pod rząd obejrzeć 5 odcinków
    > jednego serialu ??
    (...)
    > Może ktoś miał taki problem i coś poradzi ?
    >
    > Bo koleżanka małżonka wkurwiona chodzi i coś pod nosem tam mamrocze że
    > "cipa nie eletronik..." i inne takie. No miłe to nie jest.

    :-D :-D świetne.
    Nie martw się, będzie się leczył u Chazana :-)

    Krycha.

  • 48. Data: 2018-01-30 21:55:27
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > Dziwne - zniknął mój wpis z wczoraj ?
    > Jak piszę z domu, to potem nie widzę tego posta na grupie...
    > SPISEK ??

    Nie, koleżanka małżonka usuwa ;)

  • 49. Data: 2018-01-31 01:39:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2018 o 21:55, kasik pisze:

    > Nie, koleżanka małżonka usuwa ;)

    Czyli piermanętna ingiwilacja ??

  • 50. Data: 2018-01-31 01:40:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > całej chałupie jedna faza. Zrób jedno doświadczenie, obróć wtyczkę w
    > gniazdku. Jak nie pomoże to w drugim. Doświadczenie z całkiem innego
    > urządzenia :)

    no kuśwa, żebyś wiedział że jutro sprawdzę !
    Jak zadziała to się chyba tak zdziwię, że nie wiem...