  • 11. Data: 2015-04-25 22:58:03
    Temat: Re: Rejestrator pod zapalniczne - pytanie czy sie caly czas swieci dioda
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-25 o 18:52, Brajniak pisze:
    > audi b7 - czy nie rozładuje akumulatora

    A nie martwisz się, że np. alarm ci rozładuje akumulator? Tam jest
    przynajmniej 1 migająca dioda.

  • 12. Data: 2015-04-26 07:34:09
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    > Nie odpowiedziałes na pytanie o to czy w gniazdu masz prad po wyłączeniu
    > samochodu... Sprawdziłes?
    > O jakiej diodzie piszesz? Ona sie swieci długo? Moze tylko chwile po
    > wylaczeniu samochodu?

    No musze mieć chyba prąd bo się lampka od ładowarki do rejestratora
    świeci. Chyba ze to jest jakies podtrzymywanie, tak samo jak z alarmem
    Swieci sie cały czas

  • 13. Data: 2015-04-26 10:33:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mhgv4u$fn9$...@n...news.atman.pl...

    > A nie martwisz się, że np. alarm ci rozładuje akumulator? Tam jest
    > przynajmniej 1 migająca dioda.

    Jest pewna różnica w zużyciu prądu między działającą kamerką, a alarmem.
    Kamerka ma największy sens właśnie gdy zasilanie na gnieździe włącza się
    razem z zapłonem, jeśli w danym aucie jest inaczej, to chyba lepiej to
    przerobić.

  • 14. Data: 2015-04-26 12:04:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-25 o 22:47, z pisze:

    > Jeśli ten ktoś ;-) boi się czy mu dioda nie rozładuje akumulatora to czy
    > ja mam się bać rozładowania z powodu podłączenia radia drugim przewodem
    > bezpośrednio z akumulatorem. Almera N16 a teraz YarisI.
    >
    > Dziwiło mnie tu kiedyś takie rozwiązanie ale wszyscy mnie uspokajali bo
    > to tylko podtrzymanie pamięci. W XXI wieku? :-)

    Tylko w gównianych radiach.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-04-26 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tylko w gównianych radiach.

    Ano własnie.
    Własnie w nowo kupionym aucie mam takie - oryginalne auto skody.
    Jest zle podłaczone i nie zapamietuje bez podtrzymania napienia. Zenada.

  • 16. Data: 2015-04-26 22:14:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Apr 2015 20:54:40 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Ford, tryb autoff po 30 min od wyjęcia kluczyków.

    W Mondeo MK3 były dwie pozycje bezpiecznika: przy jednej zasialnie
    było odcinane po wyłaczaneiu zapłonu, przy drugiej zasilanie było non
    stop.
    W Focusie MK2 zasialanie jest cały czas.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2015-04-28 09:02:31
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-25 o 17:21, Brajniak pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie. Jak macie rejestrator podpiety do zapalniczny to swieci
    > wam się dioda przy zapalniczne? Nawet jak macie wyłączony samochód ??

    W jednym świeci, w drugim wyjęcie kluczyka odłącza prąd w gnieździe
    zapalniczki. Czyli, co auto to zwyczaj.