    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Subject: Renault Scenic - światła
    Date: Sun, 17 Jul 2016 16:24:31 +0200

    Tak z ciekawości...

    Czy to tylko ja mam pecha, czy coś jest nie tak z tym autem?

    Jeżdżę ostatnio dość dużo po Polsce i jak mijam te samochody, to każdy
    strasznie mocno świeci (ostatnio 4 szt. w przeciągu 2 dni). Dlatego się
    zdziwiłem i zwróciłem na to szczególną uwagę.

    Nie wiem, czy to taki zbieg okoliczności, czy co?

    Czy te wewnętrzne światła, to światła mijania czy drogowe (długie), bo
    każdy z tych 3 miał włączone właśnie te wewnętrzne.

    http://pokazywarka.pl/y6e3l4/

    W ogóle ostatnio mam wrażenie, że bardzo dużo aut jeździ na mocniejszych
    niż kiedyś światłach. Czy to tylko moje oczy, czy coś jest na rzeczy?

    Pozdro