  • 91. Data: 2012-08-11 22:52:57
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ja tam cię nie nienawidze,

    Z produkowanego przez Ciebie bełkotu wynika jednak coś innego.

    Od czasu kiedy w oczy napisałem Ci prawdę o stosunku większości kierowców do
    pedalarzy (których Ty namiętnie mylisz z rowerzystami, co trudno przebić
    iększą głupotą), to diabeł w Ciebie wstąpił - latasz po grupach i wątkach
    nawet całkowicie niezwiązanych z tematyką i pyskujesz o tym z zajadłością
    Jarkacza połączonego z Macierewiczem.

    Ochłoń chłopcze, bo jedyne co możesz w ten sposób uzyskać to kf, no chyba że
    zależy Ci na towarzystwie co bardziej powalonych osobistości z pms-u.

    > Ale zakładam, że to tylko ja będę ją podważał, ty zapewne jesteś spokojny
    > swoją obiektywność, więc nie widze powodów, dlaczego miałbyś obawiać sie
    > mojej obecności. :)

    Zawsze obawiam się chorych z nienawiści ludzi i staram się od nich trzymać z
    możliwie daleka.

  • 92. Data: 2012-08-11 23:48:05
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > przejeżdżając zebrą przez jezdnię

    lubię

  • 93. Data: 2012-08-11 23:56:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Saturday, August 11, 2012, 11:48:05 PM, you wrote:

    > lubię

    Ponoć zebry nie da się ujeździć?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2012-08-12 00:58:27
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):

    > Ponoć zebry nie da się ujeździć?

    Zebra ponoć jest śliska - jak deszcz pada!
    i lepiej bokiem nie wchodzić

  • 95. Data: 2012-08-13 12:41:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.08.2012 10:39, z wrote:

    > I ktoś kiedyś udowadniał że te nowe przepisy (rowerzysta ma
    > pierwszeństwo na przejeździe rowerowym i już!!! ) są mądre, logiczne,
    > tylko parę sztuk musi ucierpieć zanim się to dotrze ;-)
    Ale tu kierujący dał ciała na całej linii - miał znak, miał ludzi przy
    przejściu/przejeździe (i to z zielonym światłem), prawdopodobnie się
    zagapił i tyle - równie dobrze mógł puknąć pieszego.

    > Narzekamy na wykonanie a tu taki bubel prawny.
    Na tym rondzie, z tym że po drugiej stronie gdzie jest ładnie wymalowany
    przejazd, ze dwa razy w ciągu ostatnich 5 lat próbowano mnie rozjechać
    (sygnalizacja lubi się przełączać na migającą pomarańcz). Teraz
    przynajmniej ktoś przypomina kierowcą, że mają uważać na rowerzystę.

    Michoo

  • 96. Data: 2012-08-13 12:52:23
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.08.2012 19:57, Cavallino wrote:

    > grup dyskusyjnych:

    > Nie sposób zaprzeczyć.
    > Ale po to jest zakaz jazdy po zebrach, że jednak rowerzyści poruszają
    > się szybciej niż piesi i takie przypadki po prostu mogą się zdarzyć.

    Rzadko jeżdżę po chodniku, ale dzięki naszej wspaniałej infrastrukturze
    rowerowej mam po drodze do pracy kilka takich fragmentów, gdzie muszę
    zmienić strony drogi. Czasami widać kierowców jak się się zaczynają
    gotować gdy dojeżdżam do przejścia. No to wtedy klamki, hop i idę tempem
    spacerowym - widać dodatkowe 5 sekund spędzone przed przejściem jest
    lepsze od jadącego rowerzysty - wasz wybór ;)

    Michoo

  • 97. Data: 2012-08-13 13:13:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Monday, August 13, 2012, 12:41:00 PM, you wrote:

    [...]

    > przynajmniej ktoś przypomina kierowcą

    Komu?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 98. Data: 2012-08-13 16:48:28
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <2...@p...pl.invalid>
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Komu?

    Raczej kim/czym? ;->

    --
    Jacek Politowski

  • 99. Data: 2012-08-13 17:00:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Monday, August 13, 2012, 4:48:28 PM, you wrote:

    > Raczej kim/czym? ;->

    Kontekst nie pasuje - musiałoby być komu/czemu? ale to tez nie pasuje
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2012-08-13 20:38:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.08.2012 13:13, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Michoo,
    >
    > Monday, August 13, 2012, 12:41:00 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Komu?
    Kierowcom.

    Autokorekta niestety takich ortów nie wyłapuje.

    Michoo