  • 11. Data: 2016-09-26 09:41:43
    Temat: Re: Rozdzielacz zapalniczki - jakość
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello quent,

    Monday, September 26, 2016, 9:27:29 AM, you wrote:

    > A są takie?

    Oczywiście.

    > Testowałem kilka co na papierze miały dawać 2A a dawały max 800-900mA
    > Zresztą przy takim napięciu to jest loteria... prąd ładowania zależy
    > mocno od styku czyli od tego jak przewód usb siedzi w takim gdnieździe.
    > Jak podgiąłem blaszki w gnieździe USB to wyciągnął najwięcej czyli
    > właśnie 900mA...

    Problem zazwyczaj w za długim i za cienkim kablu USB. Ostatnio
    walczyłem w samochodzie z ładowaniem - przy włączonej nawigacji
    ładowało tylko tyle, żeby utrzymać stan baterii. Nic więcej. Włączam
    aplikację Ampere - ładowanie 460 mA czyli dokładnie tyle ile zużywa
    telefon. Wymieniam kabel USB - ładowanie 1200 mA.

    Ciekawostka: w domu ładowarka i kabel z zestawu - ładowanie
    bezpośrednio 1200 mA. Ale jak po drodze jest (fabryczna, nie podróbka)
    podstawka pod telefon, to ładowanie wzrasta do max - 1700 mA :O

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2016-09-26 09:46:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.09.2016 09:41, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Wymieniam kabel USB - ładowanie 1200 mA.

    Już samo przytrzymanie wtyczki zwiększa prąd ładowania.
    Wahlowanie kablami w moim przypadku nie jest proste.
    Mam w sumie 3 w tym 2 oryginalne USB Type-C - na każdym ładowanie
    podobne. Najkrótszy ma z 60cm.
    Te przewody jeszcze są zbyt drogie i zbyt mało popularne aby móc
    sprawdzic na więszej próbce.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2016-09-26 09:59:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Sep 2016 09:41:43 +0200, w
    <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > bezpośrednio 1200 mA. Ale jak po drodze jest (fabryczna, nie podróbka)
    > podstawka pod telefon, to ładowanie wzrasta do max - 1700 mA :O

    Ty tam nie wierz tej aplikacji, bo generalnie różnie pokazuje, tylko sprawdź
    miernikiem.

  • 14. Data: 2016-09-26 10:12:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Monday, September 26, 2016, 9:59:58 AM, you wrote:

    > Ty tam nie wierz tej aplikacji, bo generalnie różnie pokazuje, tylko sprawdź
    > miernikiem.

    Miernik wtrąca swoją - stosunkowo dużą - rezystancję i psuje pomiar
    jeszcze bardziej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-09-26 11:53:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Czy można kupić w cenie około 10zł za sztukę rozgałęziacz /
    >rozdzielacz
    >zapalniczki ktory będzie poprawnie działał?

    Ogolnie mozna bylo, mam takie dwa, ale ze starszych czasow.
    Nowsze maja wtyczke wlasnie taka:

    >http://allegro.pl/g072-rozdzielacz-rozgaleznik-usb-
    zapalniczki-12v-i5636764069.html

    >Okazało sie, że złącze USB po podłączeniu komórki daje napięcie raz
    >3,8,
    >raz 5V przez co komórka się nie ładuje.

    Pytanie czyja to wina. Po USB w tym mozna sie spodziewac przepisowe
    0.5A, jesli telefon probuje pobrac wiecej ... napiecie siada, telefon
    bierze mniej, napiecie rosnie ... coraz bardzej skomplikowane to
    ladowanie

    J.

  • 16. Data: 2016-09-26 20:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > 0.5A, jesli telefon probuje pobrac wiecej ... napiecie siada, telefon
    > bierze mniej, napiecie rosnie ... coraz bardzej skomplikowane to

    Ale jakos inne ładowarki daja rade wiec chyba nie jest to az taka kosmiczna
    technologia... :)

  • 17. Data: 2016-09-26 23:21:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.09.2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale jakos inne ładowarki daja rade wiec chyba nie jest to az taka kosmiczna
    > technologia... :)

    to oczym pisałem. w stanei spoczynku - napięcie się zgadza. w stanie
    pracy, płynący prąd wywołuje spadek napięcia, bo kable mają śladowe
    ilości miedzi. to samo się będzie dziać, przy zaśniedziałych stykach.

    ToMasz

  • 18. Data: 2016-09-27 20:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > to oczym pisałem. w stanei spoczynku - napięcie się zgadza. w stanie
    > pracy, płynący prąd wywołuje spadek napięcia, bo kable mają śladowe
    > ilości miedzi. to samo się będzie dziać, przy zaśniedziałych stykach.

    Momoment: inne ładowarki daja rade, z tymi samymi przewodami i z tym samym
    telefonem.
    A ty mowisz ze to nei jest wina tego usb ktore jest w rozdzielaczu?
    Pogubiłem sie...