  • 11. Data: 2019-04-29 12:43:58
    Temat: Re: Rozmiar SIM
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:37:04 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > O ROTFL.
    > W Playu załatwiają to od ręki za darmo.
    > A nowa karta działa praktycznie od ręki.

    > No to dosyć oczywiste...
    Z technicznego punktu widzenia niekoniecznie. Właśnie miałem nadzieję
    sprawdzić co się stanie jak włączę jednocześnie dwa telefony z tym samym
    numerem :)
    Naskarżyłem do firmy na ten cholerny druczek i na skubanie za duplikat.
    Zobaczymy co odpowiedzą. Pewnie będzie się można uśmiać :)

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 12. Data: 2019-04-29 12:50:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:03:23 +0200, Adam napisał(a):

    > Po zmianie karty SIM stara jest dezaktywowana. Może robić jedynie za
    > wypełniacz slotu, albo możesz z niej użyć ramkę.

    Właśnie się dowiedziałem :)

  • 13. Data: 2019-04-29 12:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Z technicznego punktu widzenia niekoniecznie. Właśnie miałem nadzieję
    >sprawdzić co się stanie jak włączę jednocześnie dwa telefony z tym
    >samym
    >numerem :)

    Takie rzeczy to tylko w Erze (usluga Tandem).

    Normalnie jest tak, ze karta ma swoj unikalny numer (IMSI), ktory
    podaje "centrali" jak sie telefon wlaczy,
    a centrala sprawdza w komputerze "o, ta karta ma numer telefonu XXX".

    Jak czegos nie sp*, to stara karta zobaczy "pani nie obslugujemy" i na
    tym sie testowanie skonczy.

    J.

  • 14. Data: 2019-04-29 12:54:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Trzeba było przenieść numer do innej sieci, byłoby za darmo.
    >Rzeczywiście, niektóre niepoważne sieci pobierają opłatę za duplikat
    >karty sim.

    zakladajac, ze to wymiana z winy klienta ... czemu mialoby byc za
    darmo ?

    No chyba, ze jak piszesz - temu, ze klient ma alternatywe :-)

    Tutaj ta wina klienta akurat nie taka pewna ...

    J.

  • 15. Data: 2019-04-29 13:09:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:54:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tutaj ta wina klienta akurat nie taka pewna ...

    No właśnie. Co ja winien że są różne telefony. Na plus należy im się
    pochwała za szybkie włączenie duplikatu. Już jak wrócilim do domu, nowa
    karta działała. A telefon ze starą kartą zgłaszał brak usługi.

  • 16. Data: 2019-04-29 13:10:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:52:04 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > a centrala sprawdza w komputerze "o, ta karta ma numer telefonu XXX".
    >
    > Jak czegos nie sp*, to stara karta zobaczy "pani nie obslugujemy" i na

    Dokładnie. Włączyłem testowo stary telefon ze starą kartą i "brak
    usługi".

  • 17. Data: 2019-04-29 13:11:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-29 o 12:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > zakladajac, ze to wymiana z winy klienta ... czemu mialoby byc za darmo ?

    Temu, aby klient chciał wymienić, a nie uciekł do innej sieci, skoro za
    koszt wymiany karty będzie miał 1-2 miesiące nolimitu na "dzień dobry".

    > No chyba, ze jak piszesz - temu, ze klient ma alternatywe :-)
    >
    > Tutaj ta wina klienta akurat nie taka pewna ...

    Winy nie ma, operator wprowadza nowe typy kart, więc powinien wymieniać
    tym, którzy tego potrzebują.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2019-04-29 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > upoważnienie jest nieważne, musi być na ichnim druczku :)

    I tak jest niezle, kiedys wymagali notarialnego.
    Ciekawym jak to sie ma w kontekscie prawa ale przyznaje ze nie chciało mi
    sie kopac z koniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 19. Data: 2019-04-29 14:01:46
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 13:11, Liwiusz pisze:

    > Temu, aby klient chciał wymienić, a nie uciekł do innej sieci, skoro za
    > koszt wymiany karty będzie miał 1-2 miesiące nolimitu na "dzień dobry".

    U mnie Orange też chciał 25 PLN za kartę nano. No i między innymi
    dlatego już od jakichś dwóch lat nie jestem w Orange :)

  • 20. Data: 2019-04-29 14:33:11
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.04.2019 kosmos <a...@u...pl> napisał/a:

    > U mnie Orange też chciał 25 PLN za kartę nano. No i między innymi
    > dlatego już od jakichś dwóch lat nie jestem w Orange :)

    Jeśli ktoś jest bardzo przywiązany do operatora
    i zarazem oszczędny, to może sobie spróbować dociąć
    samodzielnie. Co prawda można kartę uszkodzić, ale alternatywą
    wszak i tak jest wymiana :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.