  • 1. Data: 2016-06-29 22:01:16
    Temat: S3 nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bo Unia nie dala pieniedzy

    http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/a/zabraknie
    -pieniedzy-na-31kilometrowy-odcinek-drogi-s3-znad-mo
    rza-do-czech,10347556/

    No dobra, tylko 31km nie bedzie ... ale to najgorsze kilometry :-)

    Ktos wie, co z reszta ? Ostatnio kolo Zielonej gory jakies roboty
    trwaly - dodaja druga jezdnie ?

    Bo tym co bylo to jechalo sie w nocy dosc fajnie, ale w dziennym ruchu
    ... no nie da sie wyprzedzic, chyba ze po chamsku ..

    J.

  • 2. Data: 2016-06-29 22:50:35
    Temat: Re: S3 nie bedzie
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 22:01:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ktos wie, co z reszta ? Ostatnio kolo Zielonej gory jakies roboty
    > trwaly - dodaja druga jezdnie ?

    Tak, dodają - na całej długości od Sulechowa nad Zieloną aż do Legnicy:

    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=8269302
    &postcount=1

    (Jak widać - dalej na południe też się coś dzieje: umowa i roboty).

    --
    L.

  • 3. Data: 2016-06-30 08:47:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 22:01, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Bo tym co bylo to jechalo sie w nocy dosc fajnie, ale w dziennym ruchu
    > ... no nie da sie wyprzedzic, chyba ze po chamsku ..

    Dodrukują i będzie ... drukują na 500+ to i tu się da ... ważne żeby
    4-8 lat wytrwać a że potem kraj padnie to ich już to ch... obchodzi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-06-30 19:40:40
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 08:47, Chris pisze:
    > Dodrukują i będzie ... drukują na 500+ to i tu się da ... ważne żeby
    > 4-8 lat wytrwać a że potem kraj padnie to ich już to ch... obchodzi.

    Można coś zabrać obywatelom. Poprzednicy zabrali pieniądze z OFE i nadal
    brakowało pieniędzy, a kraj jakoś nie padł.

  • 5. Data: 2016-07-01 00:19:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Jun 2016 19:40:40 +0200, w <nl3lir$19t$1@mx1.internetia.pl>, N1
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Można coś zabrać obywatelom. Poprzednicy zabrali pieniądze z OFE

    Następny, który powtarza bzdury.

  • 6. Data: 2016-07-01 01:04:55
    Temat: Re: przełożyli z OFE do ZUS.
    Od: "Danek" <j...@w...os>

    Użytkownik "N1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Można coś zabrać obywatelom. Poprzednicy zabrali pieniądze z OFE i nadal
    > brakowało pieniędzy, a kraj jakoś nie padł.

    Ciemny lud udowadnia jaki jest głupi.
    Gdzie tak mówią, pod budką z piwem ?
    Chociaż teraz po PiSlamistach to każdej głupoty można się spodziewać.
    Ciemny lud to kupi.

    Nie zabrali, tylko przełożyli z OFE do ZUS.

  • 7. Data: 2016-07-01 07:12:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2016 o 01:04 Danek <j...@w...os> pisze:

    > Nie zabrali, tylko przełożyli z OFE do ZUS.

    I teraz te pieniądze leżą sobie na kontach w Zusie i procentują? :-)

    TG

  • 8. Data: 2016-07-01 08:28:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 07:12, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > I teraz te pieniądze leżą sobie na kontach w Zusie i procentują? :-)

    Nie, ale nie bulisz dodatkowo za ich obsługę, nie spada ich wartość z
    kursem giełdy, nie płacisz za odsetki od drugiej strony (mówię o
    odsetkach od obligacji, które płacił budżet) i pewnie kilka innych powodów.
    Jak tylko mogłem to z OFE uciekłem i wracać nie zamierzam. To są
    pasożyty przez lata obrastające w tłuszczyk na opłatach (nawet 10%!) i
    odsetkach od obligacji - na giełdzie tylko tracili nie licząc hossy do
    2007-8.

    Co do tego co w OFE zostało to daję PiS nie więcej jak rok na przejęcie
    wszystkiego - ciekawe co się będzie u wyznawców działo :)

    Ale to OT i EOT :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition - jeszcze kilka dni
    President Teddy on board :)

  • 9. Data: 2016-07-01 08:42:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > I teraz te pieniądze leżą sobie na kontach w Zusie i procentują? :-)

    Teraz z Zusu zabrali na 500+

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-07-01 09:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości

    >I teraz te pieniądze leżą sobie na kontach w Zusie i procentują? :-)

    No - mozna powiedziec ze tak.
    Dostajesz od ZUS wyciag z tego konta ? Dostajesz.
    Rewaloryzowane sa ? No, maja byc.

    Z drugiej strony - jak wiadomo to nie leza w ZUS, tylko zagarnelo je
    panstwo i obiecalo ze odda.
    Poprzednio tez w sumie byly zagarniete przez Panstwo, ktore
    obiecywalo, ze odda :-)

    I teraz jak najbardziej procentuja, bo dzieki nim Panstwo placi mniej
    odsetek.
    Ale zamiast je oszczedzac na pozniejsze czasy, to wydaje :-)

    J.