  • 21. Data: 2016-07-14 10:17:39
    Temat: Re: przełożyli z OFE do ZUS.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    <d...@4...com>, j...@i...pl
    napisał(-a):

    >W OFE też nie było, bo OFE pożyczyło budżetowi, a budżet wydał :)

    Ale budzet nie moze sobie pozwolic na niewyplacanie obligacji, bo nikt
    mu wiecej nie pozyczy :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-07-14 11:42:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, July 14, 2016, 10:17:39 AM, you wrote:

    > Ale budzet nie moze sobie pozwolic na niewyplacanie obligacji, bo nikt
    > mu wiecej nie pozyczy :-)

    Własnie nie wypłacił. I co mu teraz zrobisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2016-07-14 13:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    alid...
    Hello J.F.,

    >Własnie nie wypłacił. I co mu teraz zrobisz?

    Mogl tak zrobic tylko dlatego, ze dokladnie wiedzial, kto te obligacje
    ma, ba - kazal mu kupowac i miec.

    Co prawda nadal wie kto ma, bo rejestr dokladny jest, i mozna np
    uchwalic "Polakom nie oddajemy".

    A co mu moge zrobic:
    - doniesc do jakiego Financial Times, ze ukradl/przejal/odmawia
    wyplaty, i zaraz sie okaze, ze trzeba obiecac wyzszy procent ... no i
    jednak splacic,
    -pomyslec nad urna, co zrobilem

    A tak prawde mowiac - jesli OFE ma dostac pieniadze z ZUS i zamienic
    na obligacje panstwowe, i jeszcze pobrac od tej operacji pare procent
    prowizji - to zaiste, na duza nagrode zasluzyl ten, co to wymyslil.
    Ale nie ode mnie - ode mnie to na kopa w zyc zasluzyl.

    P.S. Calkiem ladnie sobie te OFE poradzily i jednostka uczestnictwa z
    1999 podrozala 4 razy.

    J.

  • 24. Data: 2016-07-15 08:59:49

    Thu, 14 Jul 2016 11:42:37 +0200, w
    <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Własnie nie wypłacił. I co mu teraz zrobisz?

    Zapłaci z własnej kieszeni. I 38mln innych też :)