  • 11. Data: 2016-07-01 10:44:37
    Temat: Re: S3 nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N1" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-06-30 o 08:47, Chris pisze:

    >Można coś zabrać obywatelom. Poprzednicy zabrali pieniądze z OFE i
    >nadal brakowało pieniędzy, a kraj jakoś nie padł.

    Bo one nie byly natychniast potrzebne, wiec kraj dopiero padnie w
    przyszlosci.

    Poza tym oni argumentowali, ze gdyby nie zabrali, to kraj by padl :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-07-02 21:39:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ty jakis pierdolony wizjoner z kodu jestes ze wiesz co bedzie za 5 lat?

  • 13. Data: 2016-07-04 10:02:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Jul 2016 12:39:08 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A ty jakis pierdolony wizjoner z kodu jestes ze wiesz co bedzie za 5 lat?

    Do tego nie trzeba wizjonera, wystarczą same podstawy z podstawówki.
    Wagarowałeś?

  • 14. Data: 2016-07-04 10:15:46
    Temat: Re: przełożyli z OFE do ZUS.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 01:04, Danek pisze:
    > Użytkownik "N1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ciemny lud udowadnia jaki jest głupi.
    > Gdzie tak mówią, pod budką z piwem ?
    > Chociaż teraz po PiSlamistach to każdej głupoty można się spodziewać.
    > Ciemny lud to kupi.
    >
    > Nie zabrali, tylko przełożyli z OFE do ZUS.

    Wzięli 154 mld, przełożyli 132. A gdzie reszta?
    T.

  • 15. Data: 2016-07-04 10:44:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 22:01, J.F. pisze:

    > Bo Unia nie dala pieniedzy
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/a/zabraknie
    -pieniedzy-na-31kilometrowy-odcinek-drogi-s3-znad-mo
    rza-do-czech,10347556/

    Oj tam, oj tam... Za to wrocławianie mają piękny stadion. :-)
    T.

  • 16. Data: 2016-07-04 11:33:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    rza-do-czech,10347556/

    >Oj tam, oj tam... Za to wrocławianie mają piękny stadion. :-)

    To nie te pieniadze - S3 jest z budzetu centralnego, a Wroclaw to sie
    teraz z wojewodztwem kloci o obwodnice Wroclawia :-)

    Poza tym ... gdyby nie ten stadion, to ciekawe czy bysmy S8/A8
    doczekali ... ale moze za to S3 by juz bylo :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-07-13 21:30:27
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Jul 2016 01:04:55 +0200, "Danek" <j...@w...os> wrote:

    >Nie zabrali, tylko przełożyli z OFE do ZUS.

    W ZUSie tych pieniedzy dawno nie ma. Jest tylko obietnica, że kiedyś
    tam może dostaniesz emeryturę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2016-07-13 22:30:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W mojej szole lekcje z wrozenia nie byly obowiazkowe.

  • 19. Data: 2016-07-14 10:03:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jul 2016 21:30:27 +0200, w
    <d...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > W ZUSie tych pieniedzy dawno nie ma. Jest tylko obietnica, że kiedyś
    > tam może dostaniesz emeryturę.

    W OFE też nie było, bo OFE pożyczyło budżetowi, a budżet wydał :)

  • 20. Data: 2016-07-14 10:04:15

    Wed, 13 Jul 2016 13:30:10 -0700 (PDT), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W mojej szole lekcje z wrozenia nie byly obowiazkowe.

    Z logiki widzę też.