  • 11. Data: 2013-03-08 17:19:49
    Temat: Re: S8 Piotrków - prawie Warszawa
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Dokładnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli laserem
    > jak wracałem ze stolicy :(

    Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
    Ile miales?:)
    A.

  • 12. Data: 2013-03-08 17:29:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 09:23, J.F pisze:

    > IMO - suszenie miedzy Piotrkowem a Warszawa bylo symboliczne.
    > I fotoradarowanie tez.

    Nie tak dawno pisałeś, że rzadko docierasz nawet do W-wy, więc skąd
    ta wiedza?

    > Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)

    Nic dziwnego - by złapać mandat na tym odcinku, to trzeba z niego
    korzystać.

  • 13. Data: 2013-03-08 17:41:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 17:19, adam pisze:

    > Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
    > Ile miales?:)

    Trochę mieć musiał, a policjanci w aptekarzy się nie bawią.
    Nie spotkałem się tam z sytuacją, by kogoś zatrzymali za +20.
    Nie spotkałem się też z sytuacją, by robili to w miejscach, gdzie
    nie ma skrzyżowań, zjazdów, parkingów itd.

  • 14. Data: 2013-03-08 19:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 17:41:33 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > Nie spotkałem się też z sytuacją, by robili to w miejscach, gdzie
    > nie ma skrzyżowań, zjazdów, parkingów itd.

    No ba, gdzies trzeba radiowoz postawic i sie dyskretnie zakamuflowac, nie
    ma sensu tak sobie stac na awaryjnym pasie :-)

    Ale na skrzyzowaniach sa skrzynki na FR, pilnowaly 70 w miejscach w koncu
    niebezpiecznych ... i jak czesto policja wstawiala do nich zawartosc, jak
    jeszcze miala co wstawic ?

    J.

  • 15. Data: 2013-03-08 19:23:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 17:29:26 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie tak dawno pisałeś, że rzadko docierasz nawet do W-wy, więc skąd
    > ta wiedza?

    Bo w poblize warszawy troche sie jednak najezdzilem ta droga.

    > Nic dziwnego - by złapać mandat na tym odcinku, to trzeba z niego
    > korzystać.

    Nie, nie dlatego ;-P

    J.

  • 16. Data: 2013-03-08 19:34:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 16:15:41 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze
    > wyjmowałem na czerwono ... :)

    Z predkoscia 140 ? :-P

    J.

  • 17. Data: 2013-03-08 19:43:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 19:20, J.F. pisze:

    > No ba, gdzies trzeba radiowoz postawic i sie dyskretnie zakamuflowac, nie
    > ma sensu tak sobie stac na awaryjnym pasie :-)

    Widziałeś "gwiezdne wojny"? Po co kamuflować radiowóz, skoro go nie
    widać z takiej odległości? Zresztą nawet jak go widać, to często z
    daleka nie sposób stwierdzić co to jest konkretnie. Ludzie potrafili
    przejechać z pełną prędkością koło funkcjonariusza (i radiowozu),
    po czym hamowali z dymem z kół, a drugi miał wycieczkę na pieszo.

    > Ale na skrzyzowaniach sa skrzynki na FR, pilnowaly 70 w miejscach w koncu
    > niebezpiecznych ... i jak czesto policja wstawiala do nich zawartosc, jak
    > jeszcze miala co wstawic ?

    Na CB mówili, które są obsadzone. Pewnie miejsca były regularnie, inne
    mogły służyć za budki dla ptaków.

  • 18. Data: 2013-03-08 19:55:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 19:23, J.F. pisze:

    > Bo w poblize warszawy troche sie jednak najezdzilem ta droga.

    Mało i to widać. Zresztą nie tylko w te okolice, dalej też.
    'Chłopaki' suszyli dość konkretnie w pewnych miejscach i nie
    było to 'symboliczne'. Niemniej mieli sporą tolerancję.

    > Nie, nie dlatego ;-P

    To element konieczny, by w ogóle móc być nagrodzonym na konkretnym
    odcinku.

  • 19. Data: 2013-03-08 20:24:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:55:32 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Mało i to widać. Zresztą nie tylko w te okolice, dalej też.
    > 'Chłopaki' suszyli dość konkretnie w pewnych miejscach i nie
    > było to 'symboliczne'. Niemniej mieli sporą tolerancję.

    Eee tam, symbolicznie. Czesto jak jechalem to przez te 100 km zadnego
    patrolu nie widzialem. A jak juz widzialem to byl akurat po drugiej
    stronie. A jak byl po tej samej to byli zajeci i nie chcialo im sie
    suszarki podniesc :-)

    A ci jadacy tam 150 to skad sie brali ?
    Przeciez wiesz - bo zagrozenie wysuszeniem bylo znikome :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-03-08 20:41:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-08 19:34, J.F. pisze:

    > Z predkoscia 140 ? :-P

    Z prędkością adekwatną do wypieprzenia kotwicy przez okno po
    dostrzeżeniu że właśnie jebło pomarańczowe. A przed tymi
    wszystkimi światłami jezdnia zawsze była tak zmasakrowana, że
    hej ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90