  • 21. Data: 2013-03-08 20:49:54
    Temat: Re: S8 Piotrków - prawie Warszawa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 20:24, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:55:32 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Eee tam, symbolicznie. Czesto jak jechalem to przez te 100 km zadnego
    > patrolu nie widzialem. A jak juz widzialem to byl akurat po drugiej
    > stronie. A jak byl po tej samej to byli zajeci i nie chcialo im sie
    > suszarki podniesc :-)

    No proszę, i Ty mi coś wciskasz o statystyce, która niby miały być
    przeciwko mnie?

    > A ci jadacy tam 150 to skad sie brali ?

    Z Wrocławia?

    > Przeciez wiesz - bo zagrozenie wysuszeniem bylo znikome :-)

    Było - sam jesteś tego przykładem.

  • 22. Data: 2013-03-08 21:06:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 20:49:54 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > No proszę, i Ty mi coś wciskasz o statystyce, która niby miały być
    > przeciwko mnie?

    A nie ? Skoro ja pisze co pisze, wg ciebie "suszyli konkretnie", to masz
    jakiegos pecha do policjantow :-P

    > Z Wrocławia?

    Byc moze, ale sporo mialo warszawskie numery :-)

    > Było - sam jesteś tego przykładem.

    No wlasnie, znikome :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-03-09 11:54:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 08 Mar 2013 17:41:33 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Nie spotkałem się też z sytuacją, by robili to w miejscach, gdzie
    >nie ma skrzyżowań, zjazdów, parkingów itd.

    Kiedyś podawałem takie miejsca, właśnie Tobie. Oczywiście się nie
    ustosunkowałeś, bo fakty przeczyły Twoim teoriom.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-03-11 08:54:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-08 17:19, *adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
    > Ile miales?:)

    Trochę mniej, ale graniczenie przesłoniła mi ciężarówka :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2013-03-11 09:01:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-08 17:41, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
> [...]

    > Nie spotkałem się też z sytuacją, by robili to w miejscach, gdzie
    > nie ma skrzyżowań, zjazdów, parkingów itd.

    Dokładnie tutaj
    http://mapa.targeo.pl/,20,19.9189500,51.5202800?l=46
    46863c702d7469
    Jakiś wjazd tam był bo na nim stali. A w oddali było już widać stację
    BP, na której planowałem zatankować

  • 26. Data: 2013-03-11 09:01:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-09 11:54, jerzu pisze:

    > Kiedyś podawałem takie miejsca, właśnie Tobie.

    A to ciekawe - jakaś wycieczka w czasie? S8 to mamy od niedawna.

    > Oczywiście się nie
    > ustosunkowałeś, bo fakty przeczyły Twoim teoriom.

    LOL - jakie fakty?

  • 27. Data: 2013-03-11 09:08:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 09:01, Mirek Ptak pisze:
    (...)
> [...]
    46863c702d7469
    > Jakiś wjazd tam był bo na nim stali. A w oddali było już widać stację

    Bywa.

  • 28. Data: 2013-03-11 17:08:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Mar 2013 09:01:46 +0100, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    >A to ciekawe - jakaś wycieczka w czasie? S8 to mamy od niedawna.

    Pisałeś coś o skrzyżowaniach, czy jednak mi się wydawało?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2013-03-11 17:47:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-11 17:08, jerzu pisze:

    > Pisałeś coś o skrzyżowaniach, czy jednak mi się wydawało?

    Tak pisałem. Jak chcesz się czepiać z racji artykułu 2, ustęp 10,
    Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym:
    "
    10) skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia;
    określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi
    twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu
    znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;
    "
    to sobie odpuść - nie będę zamiast "skrzyżowania" pisał
    "skrzyżowanie bezkolizyjne" czy "węzeł drogowy typu WA".