  • 1. Data: 2010-04-04 01:46:49
    Temat: Uszczelka pod glowicę, planowanie, szlifowanie
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Znajomy przyszedł z głowicą do planowania.
    Frezowanie pozostawiło ślady na powierzchni - jak gdyby rysy, choć sama
    powierzchnia jest idealnie równa. Zastanawiałem się czy powinien
    wygładzić powierzchnię na lustro (szlifować), czy też może zostawić te
    rysy. Niby nie jest wtedy idealnie płasko (szacuję głębokość rys na
    powiedzmy 0.02mm) i może coś uciekać, z drugiej strony uszczelka lepiej
    powinna siąść. Tak się zastanawiam jak jest lepiej?
    Pytanie czysto teoretyczne w tej chwili - nie wiem co zrobił dalej i
    jakie będą konsekwencje, ale na przyszłość chciał bym wiedzieć jakie są
    zalecenia.
    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 2. Data: 2010-04-04 05:52:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Irek N. pisze:
> [...]
    > Pytanie czysto teoretyczne w tej chwili - nie wiem co zrobił dalej i
    > jakie będą konsekwencje, ale na przyszłość chciał bym wiedzieć jakie są

    Fabrycznie glowice i bloki sa frezowane.

    MarcinJM