  • 21. Data: 2018-01-14 19:43:27
    Temat: Re: Samochód elektryczny Mitsu i-MiEV -- ładowanie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 14 Jan 2018 13:37:11 +0100, Myjk

    > Tymczasem szukam info jak taką taczkę przerobić aby mieć zdalne ogrzewanie
    > postojowe, którego jeszcze w tym moim testowanym pojeździe nie było, a
    > zrobili je po lifice 2 lata później.

    Doczytałem, tylko nie wiem czy dobrze, że w tych przed liftem też to było
    zaimplementowane, ale pilot był dodatkowo płatny. Można zatem dokupić za
    $800 i $200 programowanie. :P Może w ogóle ta moja testowana taczka miała
    pilota, tylko zwyczajnie mi nie dali?... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2018-01-14 19:50:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Jan 2018 10:19:27 +0100, Myjk

    > Kumpel zapodał, że prawdopodobnie takie ogniwa tu siedzą:
    > https://www.alibaba.com/product-detail/12-V-car-auto
    -start-battery_919220074.html

    O, to jest dokładnie to, co widać i słychać w poniższym filmie:
    https://youtu.be/qsuF2jKzMd4?t=2m52s

    --
    Pozdor
    Myjk