  • 11. Data: 2018-12-18 08:53:41
    Temat: Re: Samochód uderzył ludzi na przystanku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 23:40:40 -0800 (PST), Bolko

    > ????

    No co, wystarczy że BMW złapie jednym kołem napędowym inną powierzchnię niż
    drugie koło, użytkownik doda albo ujmie gazu i auto jedzie w pole.

    > Ale nawet jak Pani nie umiała sobie poradzić to auto powinno dać radę.

    Nie, nie powinno, bo to tylny napęd. Pani powinna jechać tyłem, to by dało
    radę tak samo jak dało sobie radę Twoje przednionapędowe. Mało to razy w
    górach tyłem pod górę pomykali co bardziej przytomni właściciele BMW? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2018-12-18 10:14:44
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2018.12.18 o 08:53, Myjk pisze:
> [...]
    > radę tak samo jak dało sobie radę Twoje przednionapędowe. Mało to razy w
    > górach tyłem pod górę pomykali co bardziej przytomni właściciele BMW? :P

    wyjazd pod górkę tyłem działa tylko z napędem na przód, więc raczej nie bmw... a
    pani to miała po prostu ciulowe opony.