  • Data: 2017-11-20 02:23:16
    Temat: Samorozładowanie Laptopa
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od samego początku miałem problem z Lenovo Ideapad Z710. Wygląda to tak,
    że ładuję go do np. 60% (tryb ochronny włączony), odpalam go po 2
    tygodniach i ... ledwo wystartuje a kończy już współpracę. Ale zdarza
    się, że nic takiego się nie dzieje. Po leżakowaniu jest w pełni naładowany.

    Nie dalej jak 2 dni temu naładowałem go do 60%. Odpalam dziś ... ma 57%.
    Pozwoliłem mu popracować aby dokonał realnego pomiaru pojemności - po 2
    minutach miałem już 7%. To rekord.

    Żadne Windowsowe timery nie wchodzą w grę gdyż Laptop zawsze jest
    wyłączany. Nie ma jak się zatem wybudzić w torbie.

    Co ciekawe - gdy bateria rozładuje się do zera, to zawsze parę minut po
    włączeniu otrzymuję komunikat, że mam podróbę i nie będzie ona ładowana.
    No i faktycznie nie jest. Zawsze też program monitorujący baterię
    wyłącza tryb ochronny. Gdy wyłączę laptopa, wyjmę i włożę zasilanie a
    następnie odpalę system - ładuje się poprawnie... aczkolwiek do 100% gdy
    zapomnę o przywróceniu zgubionych ustawień w/w aplikacji.

    Czy jest sens drążyć problem, czy też żyć z tym?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek