  • 11. Data: 2012-10-20 11:19:33
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-17 20:41, atm pisze:

> [...]
    psza-nakladka-na-androida-ale-tak-pelna-bledow.html

    > Znam go tylko z opisow i macania w sklepie.
    > Wg mnie gorszy ekran (ale to kwestia dyskusyjna), ekran 4.7" znow wg
    > mnie przyduzy do kieszeni.
    > Brak slotu kart pamieci, bateria wbudowana na stale (znacznie bardziej
    > na stale niz w iP4/5)
    > Ladniejszy design, z tego co pisza beats audio to lipa softwareowa.
    > Predkosci w SGS2 w zupelnosci mi wystarcza, wszelkie przyspieszenie
    > traktowalbym jedynie jako ficzer przy okazji a nie decydujacy czynnik.
    > Aparat jakosciowo chyba nieco lepszy niz w SGS2, dodatkowo oferujacy
    > burst mode.

    A ja macalem SGSII i HOX'a i ..... wyswietlacz w sgs jest znacznie
    gorszy, a nie lepszy. Jakosc wykonania kazdego z nich zblizona - ale
    "ladniejszy" jest hox.

    SGS ma 2 jajka, HOX ma 4. Gierki z tegra zone miazdza jakoscia.

    Brak karty SD nie jest problemem, bo masz 32gigulce, wiec ciezko to zjesc.

    A co do baterii - trzyma dluzej niz w sgs.

    M.

  • 12. Data: 2012-10-20 12:00:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012 11:19:33 +0200, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Brak karty SD nie jest problemem, bo masz 32gigulce, wiec ciezko to zjesc.

    Polemizowałbym. Ja na karcie 32GB mam 4GB wolnego (mapy, troche muzyki,
    ksiazki/prasa, podcasty). A w OneX raz, ze nie cale 32GB są dostepne, to
    jeszcze AFAIR jest to jednoczesnie pamieć na apki.
    *Tylko z tego powodu* kupilem kolejne Sensation. (choc nie ukrywam, ze
    uSIM i niewymienna bateria tez zniechecaly).

    A ze potrzebą zakupu nowego telefonu był pad starego, to wyjmowalnosc
    Flasha cenie jeszcze bardziej, bo nie musze odtwarzac N GB danych. (W
    ogole backup tego w wersji zaspawanej to tez musi byc niezla atrakcja).

    Jesli HTC nie porzuci tej maniery, to pojde do konkurencji, bo dla mnie
    jest to nieslychanie istotna rzecz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2012-10-20 15:36:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    > Polemizowałbym.
    > Ja na karcie 32GB mam 4GB wolnego (mapy, troche muzyki,
    > ksiazki/prasa, podcasty).

    I wszystko aktualne i potrzebne dziś?
    Bo ja też mam zarąbane prawie całe 16GB w iPhone ale większość
    z rzeczy to stare zdjęcia i obejrzane/wysłuchane podcasty, których
    nie chciało mi się wyczyścić i czyszczę sukcesywnie jak pakuję nowe.
    Rzadko kto *potrzebuje* nosić ze sobą w kieszeni 16GB rzeczy,
    a co dopiero 32GB. Większość sądzę to uzbierane przez lata śmieci.

    > A w OneX raz, ze nie cale 32GB są dostepne, to
    > jeszcze AFAIR jest to jednoczesnie pamieć na apki.
    > *Tylko z tego powodu* kupilem kolejne Sensation. (choc nie
    > ukrywam, ze uSIM i niewymienna bateria tez zniechecaly).

    W jaki sposób może uSIM zniechęcać dzisiaj??
    Na każdym rogu ulicy w każdej galerii kupisz ucinaczkę i adapter do SIM.
    A niewymienna bateria - ile razy wymieniałeś baterię w swoim telefonie?
    Ale nie z powodu że się zawiesił tak, że nie dało się niz z nim zrobić :-))
    Tylko z tego powodu że się zużyła i trzeba kupić nową - raz na rok? dwa?

    > A ze potrzebą zakupu nowego telefonu był pad starego, to wyjmowalnosc
    > Flasha cenie jeszcze bardziej, bo nie musze odtwarzac N GB danych. (W
    > ogole backup tego w wersji zaspawanej to tez musi byc niezla atrakcja).

    Podobno te telefony są w całości widoczne przez USB na pececie...
    Backup zatem będzie, podejrzewam, tak samo bez "atrakcji" jak
    iTunes dla iPhone: podłączasz wtyczkę do komputera i za chwilę
    masz backup, o nic się nie martwisz.

    > Jesli HTC nie porzuci tej maniery, to pojde do konkurencji, bo dla mnie
    > jest to nieslychanie istotna rzecz.

    Michał - "niesłychanie istotna rzecz"? Czy Ty tak poważnie?? :-)
    Przemyśl to sobie, bo według mnie jest to na samym dole listy...

  • 14. Data: 2012-10-21 08:13:56
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-20 15:36, Pszemol pisze:

    > Michał - "niesłychanie istotna rzecz"? Czy Ty tak poważnie?? :-)
    > Przemyśl to sobie, bo według mnie jest to na samym dole listy...

    Dokladnie, cala "karta sd" widoczna jest jako pendrive - wiec tutaj
    problemu nie widze.

    Wymiana baterii - nie pamietam kiedy w swoim smartfonie wymienialem -
    chyba nigdy, a zaczynalem od pierwszej nokii z klawiatura od spodu i
    archaiczynym symbianem.

    uSIM - mnie zajelo okolo 3 minut wydrukowanie sobie z netu pdfa,
    odrysowanie lini na simce i jej przyciecie, a potem wyszlifowanie.
    Wymiana w salonie pleja jest darmowa i trwa 5 min.

    Ilosc gigulcow - tutaj sprawa dyskusyjna. Ja mam troche muzyki, zdjecia
    z picasy mojego brzdaca i .... mam ponad 20 giga wolnego.

    Piszesz caly czas o "wadach" ale do zalet sie nie ustosunkowales w ogole :P

    M.

  • 15. Data: 2012-10-21 09:11:01
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012 08:36:21 -0500, Pszemol wrote:

    > I wszystko aktualne i potrzebne dziś?

    Nie. Ale chyba nie sadzisz, ze mede marnowal kawalek zycia zastanawiajac
    się co i kiedy mi jest potrzebne (i gdzie akurat jest zgrane ,,na boku'').

    > Michał - "niesłychanie istotna rzecz"? Czy Ty tak poważnie?? :-)
    > Przemyśl to sobie, bo według mnie jest to na samym dole listy...

    Ty masz iPhone'a, nie? Jest pewnie jeszcze multum rzeczy, ktorych ,,nie
    potrzebujesz''. Who cares?

  • 16. Data: 2012-10-21 09:32:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 21 Oct 2012 08:13:56 +0200, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Wymiana baterii - nie pamietam kiedy w swoim smartfonie wymienialem -
    > chyba nigdy, a zaczynalem od pierwszej nokii z klawiatura od spodu i
    > archaiczynym symbianem.

    Nie chodzi o wymiane. Nigdy Ci telefon nie zawisl na twardo na tyle, ze
    trza bylo otworzyc puszke i odpiac na chwile baterie? Mi pare razy,
    rozumiem ze w sytuacji niewymiennej baterii mam wolne az się bateria
    rozladuje?
    Czy w takich telefonach daja juz gdzies taki fizyczny reset?

    > uSIM - mnie zajelo okolo 3 minut wydrukowanie sobie z netu pdfa,
    > odrysowanie lini na simce i jej przyciecie, a potem wyszlifowanie.
    > Wymiana w salonie pleja jest darmowa i trwa 5 min.

    A jak jedziesz na wakacje gdzie malo pradu jest, to kupujesz w HK
    adapterek, wiem. :-)
    (gdybys nie chwycil -- problem jest w przelozeniu do starszego sprzetu,
    ktory ma swoje plusy czasem. albo nawet wspolczesnego, ale zyjacego
    dlugo na baterii).

    > Ilosc gigulcow - tutaj sprawa dyskusyjna. Ja mam troche muzyki, zdjecia
    > z picasy mojego brzdaca i .... mam ponad 20 giga wolnego.

    Ale ja nie znikam ludzi, ktorym nawet firmowe 2GB wystarczy. Po prostu
    przedstawiam punkt widzenia osoby dosc intensywnie uzywajacej smartfona
    ktorej karta 32 wystarcza na styk.

    > Piszesz caly czas o "wadach" ale do zalet sie nie ustosunkowales w ogole :P

    Hm... One X nad Sensation? +2 core'y, troche wieksza rozdzielczosc,
    noise cancelling. Ma'o :-) (zwlaszcza, ze ja po stronie ,,minus'' mialem
    zakup nowej kabury i uchwytow do 2 aut).

    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2012-10-21 10:55:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-21 09:32, Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > rozladuje?
    > Czy w takich telefonach daja juz gdzies taki fizyczny reset?

    To nie jest problem: Zarowno Nokia N8 jak rowniez iPad maja wbudowane
    "na stale" baterie. W przypadku totalnego zawieszenia wystarczy
    przytrzymac kilka sekund guzik Power, zeby nastapil restart.
    Przypuszczam, ze ta funkcja dziala na nizszym poziomie, niezaleznie od
    statu systemu.

  • 18. Data: 2012-10-21 11:12:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-21 09:11, Michal Tyrala pisze:

    > Nie. Ale chyba nie sadzisz, ze mede marnowal kawalek zycia zastanawiajac
    > się co i kiedy mi jest potrzebne (i gdzie akurat jest zgrane ,,na boku'').

    Lepiej mieć kompletny śmietnik na karcie?

    Wprost boję się zapytać, czy w domu też tego rodzaju techniki stosujesz ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 19. Data: 2012-10-21 12:02:29
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 21 Oct 2012 11:12:00 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Lepiej mieć kompletny śmietnik na karcie?

    Chyba nie Tobie decydowac ktore dane w moim smartfonie są mi przydatne,
    a ktore nie? Czy moze niczym Dżobs, bedziesz mowil innym jakie maja
    potrzeby?

    Zeby Cie uspokoic -- okresowo sobie odpalam fona w trybie USB storage i
    trzebie zbedne rzeczy. Ale robie tak wtedy, kiedy mam na to ochote, a
    nie kiedy musze.

    > Wprost boję się zapytać, czy w domu też tego rodzaju techniki stosujesz ;)

    Nie krepuj się, pytaj.

  • 20. Data: 2012-10-21 14:12:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-21 12:02, Michal Tyrala pisze:> On Sun, 21 Oct 2012
> [...]

    > Chyba nie Tobie decydowac ktore dane w moim smartfonie są mi przydatne,
    > a ktore nie? Czy moze niczym Dżobs, bedziesz mowil innym jakie maja

    Oczywiście, że nie moja. Po prostu jakoś średnio wierzę w pilną potrzebę
    posiadania 32GB+ danych przy sobie w smartfonie. Dużo jednak mi
    wytłumaczyła twoja niechęć do porządków.

    W sumie, 32GB to też mało. Może pomyśl o jakimś dysku zewnętrznym do
    telefonu? Wtedy to dopiero nie będziesz musiał ;)

    > Zeby Cie uspokoic -- okresowo sobie odpalam fona w trybie USB storage i
    > trzebie zbedne rzeczy. Ale robie tak wtedy, kiedy mam na to ochote, a
    > nie kiedy musze.

    32GB karta też ci się przy takim podejściu kiedyś skończy i będziesz
    *musiał*. Chyba że odłożysz na bok i wymienisz na inną, tylko...
    przestaniesz mieć wtedy te niezbędne dane natychmiastowo dostępne pod
    ręką ;)