  • 101. Data: 2012-10-24 14:11:15
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:fdm1ilxd2plo.h4e68wnefoqo.dlg@40tude.net...

    > Ajfon nie ma radia :P

    Nie ma tunera FM, radia można dziś słuchać przez internet.

  • 102. Data: 2012-10-24 14:11:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A gdzież ja o to płaczę? Nie potrafisz odróżnić komu odpowiadasz?

    Myślałem że dyskutujemy o pojemności pamięci w iPhone/iPad...
    OK.

  • 103. Data: 2012-10-24 14:24:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 07:11:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie ma tunera FM, radia można dziś słuchać przez internet.

    Przynajmniej dopóki się pakiet nie skończy lub zasięg.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 104. Data: 2012-10-24 14:27:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 07:11:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Myślałem że dyskutujemy o pojemności pamięci w iPhone/iPad...
    > OK.

    Nie przypominam sobie bym narzekał na niewystarczającą pamięć na muzykę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 105. Data: 2012-10-24 14:33:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie przypominam sobie bym narzekał na niewystarczającą pamięć na muzykę.

    Zabrałeś głos w wątku na ten temat - stąd skojarzenie/połączenie.

  • 106. Data: 2012-10-24 14:35:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przynajmniej dopóki się pakiet nie skończy lub zasięg.

    Zasięg będzie większy niż z tunera FM - słuchałem swojej
    ulubionej stacji radiowej z USA po drugiej stronie świata w Indiach.
    A pakiety? Cóż - wiele abonamentów ma dziś "unlimited data"
    za bardzo rozsądną cenę miesięczne - jest też jeszcze wifi.
    Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem.

  • 107. Data: 2012-10-24 15:55:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > za bardzo rozsądną cenę miesięczne - jest też jeszcze wifi.
    > Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem.

    Dokladnie, dobrze prawisz Pszemol.
    Dlatego wciaz korzystam ze sprzetu na Androidzie pomimo swadomosci
    oganiczen i przypadlosci tego systemu.

  • 108. Data: 2012-10-24 16:41:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Dokladnie, dobrze prawisz Pszemol.
    > Dlatego wciaz korzystam ze sprzetu na Androidzie pomimo swadomosci
    > oganiczen i przypadlosci tego systemu.

    A co ma system operacyjny do tego co napisałem o słuchaniu radia przez
    internet?

  • 109. Data: 2012-10-24 16:46:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > A co ma system operacyjny do tego co napisałem o słuchaniu radia przez
    > internet?

    "Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem." do tego
    zdania sie odnioslem.

  • 110. Data: 2012-10-24 17:01:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > "Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem." do tego
    > zdania sie odnioslem.

    Ok. Teraz mam jasność co miales na mysli.