  • 171. Data: 2012-10-26 19:31:48
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-26 13:25, Chris pisze:
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > To zobacz ile starych body jest używanych przez pro fotografów a jedynie
    > dokupują do tego dobrą optykę.

    Nie napisałem nic, co stałoby z tym w sprzeczności, wręcz przeciwnie.

    > Co do usera to nawet nie podnosiłem głosu bo to jest poza dyskusją.

    Owszem.

    > Jakoś nie widzę tego w opcjach KIT
    > http://www.canon.com.au/For-You/EOS-Digital-SLR-Came
    ras/5D

    Nie patrzyłem na stronę Canona tylko na to co można dostać w sklepach.

    > To że ktoś dodaje coś od siebie i sprzedaje jako KIT nie znaczy że tak
    > wychodzi z fabryki.

    Naprawdę nie musi :)

    > U nas w firmie do płyt MSI Z77 dopdajemy IPhona5 co nie znaczy że
    > IPhone5 jest KIT-owany z MSI :)

    :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 172. Data: 2012-10-26 19:32:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Pokaż mi, żuczku, opa z pokryciem 100% terytorium kraju. Zwłaszcza w USA
    > ;P

    Pokrycie na liniach komunikacji masowej (a pisałeś o kolei PKP, tak żuczku?)
    należy do podstawowych priotytetów, dlatego właśnie w USA w pierwszej
    kolejności BTSy wyrastają przy autostradach i liniach kolejowych...
    Twój OP ewidentnie olewa Ciebie i Twoich kolegów podróżujących pociagami...

  • 173. Data: 2012-10-26 19:32:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-26 13:30, Chris pisze:

    > http://www.globalstar.com/en/index.php?cid=101
    > Chyba mają całe USA w zasięgu :)

    Hmm, a jesteś pewien że to operator komórkowy? :P

  • 174. Data: 2012-10-26 19:33:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > http://www.globalstar.com/en/index.php?cid=101
    > Chyba mają całe USA w zasięgu :)

    Dobre ! :-)

  • 175. Data: 2012-10-26 19:49:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-26 19:32, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Pokrycie na liniach komunikacji masowej (a pisałeś o kolei PKP, tak
    > żuczku?)

    Pisałem powyżej o 100% pokryciu powierzchni kraju. Nie o komunikacji
    masowej.

    > należy do podstawowych priotytetów, dlatego właśnie w USA w pierwszej
    > kolejności BTSy wyrastają przy autostradach i liniach kolejowych...

    Zjedź gdzieś z autostrady czasem.

    > Twój OP ewidentnie olewa Ciebie i Twoich kolegów podróżujących pociagami...

    Wszyscy czterej?

  • 176. Data: 2012-10-27 05:16:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message

    > O profesjonalizmie aparatu nie świadczy najnowszy model aparatu/body tylko
    > optyka a ŻADEN PRO obiektyw nie jest sprzedawany w zestawach KIT wiec
    > przeproś ładnie ...

    Zdecyduj się w końcu, bo się pultasz - "aparat" to całość, body+obiektyw?
    Czy "aparat" to tylko body?

    Żałosnie krętaczysz...

  • 177. Data: 2012-10-27 05:21:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pisałem powyżej o 100% pokryciu powierzchni kraju.
    > Nie o komunikacji masowej.

    Ale czemu nagle o 100% mowa?
    Jak przeskoczyłeś z braku sygnału w pociągu do 100% powierzchni?
    Czyżby popularny błąd logiczny o nazwie "moving the goalposts"?

    > Zjedź gdzieś z autostrady czasem.

    Nie bocz się na mnie za to, że u Ciebie nie ma sygnału...
    U mnie jest sygnał niezależnie od tego czy jestem na autostradzie
    czy drodze bocznej, a nawet drodze polnej. Mamy dużą gęstość BTSów.

    > Wszyscy czterej?

    A u wszystkich 4 nie masz sygnału na tej swojej trasie kolejowej?

  • 178. Data: 2012-10-27 10:27:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-27 05:16, Pszemol wrote:
    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message

    > Zdecyduj się w końcu, bo się pultasz - "aparat" to całość, body+obiektyw?
    > Czy "aparat" to tylko body?
    >
    > Żałosnie krętaczysz...

    Pszemol, znowu kombinujesz z fioletowym zafarbem, myslalem ze zgodziles
    sie iz jest to wada aczkolwiek dla Ciebie nieistotna.
    Drazenie tematu lustrzanek, czy sa sprzedawane z obiektywem czy bez mija
    sie z celem. Kazdy aparat w pewnych warunkach lapie flare, jednak tylko
    amazing iP5 zlapie purple zafarb przy tej okazji (tak, wiem inne
    smartfony tez tak maja, zdjecia przechowywane sa w archiwum X).
    Pokazala sie niedawno na rynku Sigma, ktora rowniez urozmaica zdjecia
    pod swiatlo ciekawymi efektami, tyle ze jest ona takim samym wybrykiem
    natury wsrod aparatow jak iP5 w swiecie smartfonow.
    DP2M posiada matryce Foveon i byc moze ona dalatakie sliczne efekty:
    http://www.fotopolis.pl/obrazki/SDIM0139.JPG
    Podobnie mozna gdybac czy to szafirowe szkielko jest odpowiedzialne za
    zafarb w iPhone 5:
    http://photos.appleinsider.com/12.09.26-PurpleHaze.j
    pg
    Tak zas wygladaja zdjecia z normalnej lustrzanki (tak, z obiektywem):
    http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/121002030313
    -iphone-5-purple-story-top.jpg
    Koniec kropka.

  • 179. Data: 2012-10-27 15:07:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6g5sv$t5l$1@node1.news.atman.pl...
    > Pszemol, znowu kombinujesz z fioletowym zafarbem, myslalem
    > ze zgodziles sie iz jest to wada aczkolwiek dla Ciebie nieistotna.

    Przecież zgodziłem się, jest to wada.
    Taką samą lub podobną wadę mają wszystkie telefony i aparaty.
    Według ConsumerReports SGSIII i MAXX mają też zafarb.

> [...]
    > amazing iP5 zlapie purple zafarb przy tej okazji (tak, wiem inne smartfony
    > tez tak maja, zdjecia przechowywane sa w archiwum X).

    No to czemu piszesz, że tylko iP5 łapie zafarb skoro wiesz, że nie tylko?

    > Pokazala sie niedawno na rynku Sigma, ktora rowniez urozmaica zdjecia pod
    > swiatlo ciekawymi efektami, tyle ze jest ona takim samym wybrykiem natury
    > wsrod aparatow jak iP5 w swiecie smartfonow.

    I znowu jestes fanatycznie apple-hejtersko tendencyjny... Po co ten zgryw?

  • 180. Data: 2012-10-27 22:47:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-27 15:07, Pszemol wrote:

    > Przecież zgodziłem się, jest to wada.
    > Taką samą lub podobną wadę mają wszystkie telefony i aparaty.
    > Według ConsumerReports SGSIII i MAXX mają też zafarb.

    Zdjecia z sieci poprosze, jesli linkiem nie dysponujesz to nie ma
    tematu. Wiesz zapewne jak to bylo ze sloniem w karafce.

    > No to czemu piszesz, że tylko iP5 łapie zafarb skoro wiesz, że nie tylko?

    nie zlapales ironi?

    > I znowu jestes fanatycznie apple-hejtersko tendencyjny... Po co ten zgryw?

    No to po co ta dysputa o lustrzankach jesli temat zafarbu fioletowego
    byl juz przerabiany? Sigma zas jest bardzo specyfinczym wynalazkiem o
    specyficznych parametrach. Przeciez to nawet nie jest lustrzanka.
    Nie ma wiec potrzeby mowic o flarach w lutrzankach jesli nie generuja
    one fioletowego zafarbu. Ty zas przy kazdej okazji znow piszesz o tym,
    ze przeciez inne aparaty tez maja flare. TAK - maja flare, NIE - nie
    maja fioletowego zafarbu. A przeciez caly czas o zafarb sie rozchodzi.