  • 181. Data: 2012-10-28 01:24:53
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6hh99$8lr$1@node1.news.atman.pl...

    > Zdjecia z sieci poprosze, jesli linkiem nie dysponujesz to nie ma tematu.
    > Wiesz zapewne jak to bylo ze sloniem w karafce.

    Po co w kółko to samo powtarzasz? Nie nudzi Ci się to jeszcze?

    > nie zlapales ironi?

    Nie, bo napisałeś że każdy aparat łapie flarę, więc nie ma po co o tym
    pisać. Zafarb ma też MAXX i SGSIII według tego co czytaliśmy w CR.

    > No to po co ta dysputa o lustrzankach jesli temat zafarbu fioletowego byl
    > juz przerabiany?

    Bo nic się w mojej opinii na ten temat nie zmieniło: flara będzie tam
    tak jak w lustrzankach jest. A że jest zakolorowana - who cares?
    Płacz był głównie o flarę a nie o kolor - dopiero teraz, gdy się okazało
    że flara jest w każdym aparacie to wszyscy się przerzucili na kolor...

    > Sigma zas jest bardzo specyfinczym wynalazkiem o specyficznych
    > parametrach. Przeciez to nawet nie jest lustrzanka.

    A jakie to ma znaczenie? Nie jest też smartfonem...

    > Nie ma wiec potrzeby mowic o flarach w lutrzankach jesli nie generuja one
    > fioletowego zafarbu. Ty zas przy kazdej okazji znow piszesz o tym, ze
    > przeciez inne aparaty tez maja flare. TAK - maja flare, NIE - nie maja
    > fioletowego zafarbu. A przeciez caly czas o zafarb sie rozchodzi.

    Mają fioletowy zafarb. Przecież pisaliśmy o tym już. Masz sklerozę?

  • 182. Data: 2012-10-28 11:27:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-28 01:24, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > A jakie to ma znaczenie? Nie jest też smartfonem...

    > Mają fioletowy zafarb. Przecież pisaliśmy o tym już. Masz sklerozę?

    Poddaje sie, szkoda mi czasu.

  • 183. Data: 2012-10-28 15:33:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6j1a2$mck$2@node1.news.atman.pl...

    >[...]
    >
    > Poddaje sie, szkoda mi czasu.

    No tak myślałem że czas najwyższy ten stary temat zostawić...

  • 184. Data: 2012-10-28 16:45:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "atm" napisał:

    [...]

    > Poddaje sie, szkoda mi czasu.

    Słusznie. Temat zafarbu zatem odfajkowany, z mapami poddał się już dwa
    tygodnie wcześniej - pozostało jeszcze to anodyzowane aluminium. Ale to
    już może w osobnym wątku, bo w tym długość References zbliża się już do
    limitu mojego OE, a nie chciałbym przegapić takiego teatrzyku. Chipsy
    kupione.

    JoteR

  • 185. Data: 2012-10-28 16:50:34
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

> [...]
    > już może w osobnym wątku, bo w tym długość References zbliża się już do
    > limitu mojego OE, a nie chciałbym przegapić takiego teatrzyku. Chipsy

    Może mi ktoś wytłumaczyć, po co pałować się z tym trolem, którego przecież i
    tak nic a nic nie przekona? Toć to gorsze niż publikacje frondy...

  • 186. Data: 2012-10-28 17:08:06
    Temat: Re: [OT] Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "W" <w...@w...pl> napisał:

    > Może mi ktoś wytłumaczyć, po co pałować się z tym trolem, którego
    > przecież i tak nic a nic nie przekona? Toć to gorsze niż publikacje
    > frondy...

    Stanę w obronie, a co tam. Po pierwsze primo - przyznał przecież w końcu
    (fakt, że po długich mękach), iż:
    a) mapy w fajfonie są skopane
    b) zafarb jest wadą
    Po drugie primo - nie pozwala się zastać mięśniom twarzy czytelników
    pmtg w czasie pomiędzy Kabaretowym Klubem Dwójki a kolejnymi powtórkami
    Bałtroczyka. Napisałbym: pożyteczny idiota, ale boję się, że troll nie
    wychwyci melioratywnego w tym przypadku znaczenia tego określenia. I
    znów będzie straszył procesem.

    JoteR

  • 187. Data: 2012-10-28 17:39:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-28 16:45, JoteR wrote:

> [...]
    > już może w osobnym wątku, bo w tym długość References zbliża się już do
    > limitu mojego OE, a nie chciałbym przegapić takiego teatrzyku. Chipsy

    O aluminium wspomnial Pszemol jakis czas temu. Ze wzgledu na ewentualne
    obsrubania bedzie bral przy zakupie pod uwage bialy ;]

  • 188. Data: 2012-10-28 17:53:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Stanę w obronie, a co tam. Po pierwsze primo - przyznał
    > przecież w końcu (fakt, że po długich mękach), iż:
    > a) mapy w fajfonie są skopane
    > b) zafarb jest wadą

    Po jakich długich mękach? Od początku zgadzałem się, że to wada.
    A że dla Was określenie "nieistotna wada" = "nie wada" to już
    nie moja wina... To raczej Wy po długich mękach wreszcie
    zrozumieliście to co OD POCZĄTKU pisałem na ten temat.

    p.s. cały czas nie rozumiecie usenetowego znaczenia słowa troll.

  • 189. Data: 2012-10-30 20:19:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > nie moja wina... To raczej Wy po długich mękach wreszcie
    > zrozumieliście to co OD POCZĄTKU pisałem na ten temat.

    Odszczekuję, hau hau. To jednak niereformowalny troll.

    > p.s. cały czas nie rozumiecie usenetowego znaczenia słowa troll.

    Dzięki tobie odkrywamy coraz to nowe jego znaczenia.

    JoteR

  • 190. Data: 2012-10-30 22:21:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Odszczekuję, hau hau. To jednak niereformowalny troll.

    Ojej... ale się przejąłem.

    > Dzięki tobie odkrywamy coraz to nowe jego znaczenia.

    Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak głupie jest to co właśnie napisałeś.