  • 71. Data: 2012-10-23 16:56:53
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 16:45:44 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Tylko wtedy gdy uważasz, że chcesz mieć iPada. Nikt Cie przecież do zakupu
    >
    > nie przymusza...

    Co nie zmienia faktu, że pomysł wymiany urządzenia, zamiast dołożenia pamięci jest
    emejzing. Timkuk powinien to opatentować.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 72. Data: 2012-10-23 16:57:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-23 16:45, Pszemol pisze:

    > Słyszałeś o wynalazku o nazwie "em-pe-trójki"? Pod jakim kamieniem
    > przespałeś ostatnie 15 lat? Po co Ci na telefonie muzyka w studyjnej
    > jakości? Dobrze się czujesz?

    Po prostu słoń ci nadepnął na uszy :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 73. Data: 2012-10-23 17:15:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Po prostu słoń ci nadepnął na uszy :P

    Jasne... Albo Ty naiwny jesteś skoro wydaje Ci się że usłyszysz różnicę
    przez mini-słuchawki wkładane do ucha w tramwaju...

  • 74. Data: 2012-10-23 17:15:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu wtorek, 23 pazdziernika 2012 16:45:44 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Co nie zmienia faktu, |e pomysB wymiany urzdzenia, zamiast doBo|enia
    > pamici jest emejzing. Timkuk powinien to opatentowa.

    Jasne.
    Łatwość i przyjemność z używania systemu bez niepotrzebnych nikomu pytań o
    to gdzie zapisać zrobioną fotkę czy załącznik emaila odczuwaną codziennie
    przez użytkowników też...

  • 75. Data: 2012-10-23 17:18:35
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > to gdzie zapisać zrobioną fotkę czy załącznik emaila odczuwaną codziennie

    Hmmm...nic o tym nie wiem. Aparat domyslnie zapisuje zdjecia na
    wlutowanej pamieci. Slowo "default" jest znane w wielu systemach.

  • 76. Data: 2012-10-23 17:21:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-23 17:15, Pszemol wrote:

    > Jasne... Albo Ty naiwny jesteś skoro wydaje Ci się że usłyszysz różnicę
    > przez mini-słuchawki wkładane do ucha w tramwaju...

    Myslisz, ze wszyscy korzystaja z tego wynalazku?
    http://applefobia.blox.pl/2012/09/Cos-dla-chomika.ht
    ml
    http://applefobia.blox.pl/2012/10/Earpods-wiejski-tu
    ning.html
    Nie widze tez potrzeby sluchania muzyki w KAZDYM miejscu.

  • 77. Data: 2012-10-23 17:28:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-23 17:15, Pszemol pisze:

    > Jasne... Albo Ty naiwny jesteś skoro wydaje Ci się że usłyszysz różnicę
    > przez mini-słuchawki wkładane do ucha w tramwaju...

    - nie używam minisłuchawek
    - słucham również w miejscach gdzie na zewnątrz jest cicho

  • 78. Data: 2012-10-23 17:29:30
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    ning.html
    > Nie widze tez potrzeby sluchania muzyki w KAZDYM miejscu.

    Swoja droga dziwie sie, ze Apple nie zmniejszyl jeszcze minijacka 3.5mm
    na 2.5mm. Moze przyczyna jest to, ze wczesniej HP zbezczescil ten
    standard montujac to zlacze w najtanszych palmtopach.
    Poki co Apple'owi idzie calkiem dobrze:
    -zmienili micro sim na nano sim, niewiadomo dlaczego
    -zmienili connector, tu akturat sprawa jest jasna - przy tej okazji
    wsadzili elektronike do kabla, zeby ograniczyc sprzedaz chinskich podrobek
    -wyrzucili czujnik swiatla w iPodzie Touch

    Idzie im swietnie, choc jeszcze kilka zbednych komponentow pozostalo ;]

  • 79. Data: 2012-10-23 17:33:34
    Od: ALEX <k...@s...us>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 17:29:30 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > -wyrzucili czujnik swiatla w iPodzie Touch
    >
    > Idzie im swietnie, choc jeszcze kilka zbednych komponentow pozostalo ;]

    Może następny będzie moduł GSM/UMTS/LTE? Kto wie.

  • 80. Data: 2012-10-23 17:34:48
    Od: atm <...@v...pl>