  • 81. Data: 2012-10-23 17:39:48
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

  • 82. Data: 2012-10-23 17:43:02
    Od: atm <...@v...pl>

  • 83. Data: 2012-10-23 17:45:13
    Od: atm <...@v...pl>

  • 84. Data: 2012-10-23 17:55:54
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 17:15:49 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Jasne.
    >
    > Łatwość i przyjemność z używania systemu bez niepotrzebnych nikomu pytań o
    >
    > to gdzie zapisać zrobioną fotkę czy załącznik emaila odczuwaną codziennie
    >
    > przez użytkowników też...

    Jasne.
    Łatwość i przyjemność z używania systemu z możliwością nagłego obudzenia się
    zdziwionym że właśnie zabrakło pamięci wbudowanej i nijak nie można mieć więcej
    odczuwaną zapewne przez użytkowników też...
    BTW Timkuk jeszcze nie wymyślił opcji "default"? No popatrz, a coś takiego mam od lat
    w Nokii. Myslałem że Nokia ukradła Apple to przełomowe rozwiązanie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 85. Data: 2012-10-23 17:56:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2012 07:56:53 -0700 (PDT), ALEX wrote:
    > Co nie zmienia faktu, że pomysł wymiany urządzenia, zamiast dołożenia
    > pamięci jest emejzing.

    Uwazaj! Głosisz wywrotowe poglądy! ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 86. Data: 2012-10-23 18:09:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    ml
    ning.html

    > Swoja droga dziwie sie, ze Apple nie zmniejszyl jeszcze minijacka 3.5mm
    > na 2.5mm. Moze przyczyna jest to, ze wczesniej HP zbezczescil ten
    > standard montujac to zlacze w najtanszych palmtopach.
    > Poki co Apple'owi idzie calkiem dobrze:
    > -zmienili micro sim na nano sim, niewiadomo dlaczego
    > -zmienili connector, tu akturat sprawa jest jasna - przy tej okazji
    > wsadzili elektronike do kabla, zeby ograniczyc sprzedaz chinskich podrobek
    > -wyrzucili czujnik swiatla w iPodzie Touch
    >
    > Idzie im swietnie, choc jeszcze kilka zbednych komponentow pozostalo ;]

    Nie nudzi Cie jeszcze to ciagle Twoje narzekanie?
    To musi byc okropnie tak żyć jako pesymista-malkontent wszedzie widzący
    tylko negatywy, błedy i porażki...

  • 87. Data: 2012-10-23 18:09:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > - nie używam minisłuchawek
    > - słucham również w miejscach gdzie na zewnątrz jest cicho

    Czyli potrzebujesz wersje z wieksza pamiecia. Proste?

  • 88. Data: 2012-10-23 18:09:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Myslisz, ze wszyscy korzystaja z tego wynalazku?

    A pisałem że wszyscy?

    > http://applefobia.blox.pl/2012/09/Cos-dla-chomika.ht
    ml

    Cool :)

    > http://applefobia.blox.pl/2012/10/Earpods-wiejski-tu
    ning.html

    Co to ma byc za argument, bo nie chwytam bluesa...

    > Nie widze tez potrzeby sluchania muzyki w KAZDYM miejscu.

    A dopuszczasz do siebie logiczny wniosek taki, ze jak nie sluchasz w
    "kazdym" miejscu to nie potrzebujesz 16gb muzyki przekopiowanej z CD w
    pełnej studyjnej jakosci w telefonie...
    Ci co słuchają jej wszędzie i przy każdej okazji i tak nie maja zwykle
    dobrych warunków wiec mogą oszczędzić troche miejsca ładując wiecej
    bardziej skompresowanych utworow.

  • 89. Data: 2012-10-23 18:14:59
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 15:56:59 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Uwazaj! Głosisz wywrotowe poglądy! ;-)
    ,
    iSekta jest odporna na wszystko. Zwłaszcza na głos rozsądku.
    BTW Czekam niecierpliwie kiedy ktoś z iSekty ogłosi że dzieci już nie robi
    się tym przestarzałym interfejsem co kiedyś -> Teraz synchronizuje się kody
    DNA plemnika i komórki jajowej w chmurze, a dziecko przychodzi emailem.

  • 90. Data: 2012-10-23 18:55:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-23 18:09, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Nie nudzi Cie jeszcze to ciagle Twoje narzekanie?
    > To musi byc okropnie tak żyć jako pesymista-malkontent wszedzie widzący

    Hmmm.... nie. Nie, dopoki za niedorobki i utrudnienia place z wlasnego
    portfela. Irytuje mnie fakt, ze takie badz inne urzadzenie ma wady, z
    ktorymi producent nic nie robi lub udaje ze ich nie ma. Wcale Apple nie
    byl tutaj prekursorem i wcale nie dotyczy to tylko elektroniki
    uzytkowej. Powiedz, dlaczego mam sie cieszyc i palac optymizmem, kiedy
    ktos mi opycha nieco zepsuty owoc jako pelnowartosciowy produkt?
    W smartfonach pojawia sie coraz wiecej funkcji i razem z nimi coraz
    wiecej mniejszych lub wiekszych problemow. Oczekuje, ze producent dolozy
    WSZELKICH staran, zeby finalna wersja produktu byla ich pozbawiona,
    jesli jednak nie uda mu sie ta sztuka to w taki badz inny sposob postara
    sie zrekompenowac niedorobki. Wlasciwie kazdy smartfon, ktory posiadalem
    lub posiadam cos tam ma i nie zawsze sa to uszkodzenia, czasem totalnie
    zla konfiguracja sprzetowa jak na przyklad smieszna ilosc pamieci w Desire.
    Nie powoduje to jednak, ze chodze z ebonitowym telefonem w kieszeni.