  • 21. Data: 2016-02-16 13:20:16
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 15 Feb 2016 18:23:07 +0100, Killer2 wrote:

    > egzotyczne aczkolwiek kierunek dobry, przez chwile rozważałem smarta,

    I co przeważyło na nie?

    Tomek

  • 22. Data: 2016-02-18 02:20:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.02.2016 o 18:23, Killer2 pisze:

    > egzotyczne aczkolwiek kierunek dobry,
    Prawka nie trzeba a co trzeba?

  • 23. Data: 2016-02-18 08:33:38
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-18 o 02:20, Smok Eustachy pisze:

    > Prawka nie trzeba a co trzeba?

    Może mocne nerwy, żeby się tym toczyć będąc obtrąbianym non stop przez
    innych i wyzywanym od zawalidrogi :).

    U mnie na wsi jeżdżą na pewno takie 2. Pierwszy raz jak spotkałem, to z
    daleka myślałem, że to Twingo. Z bliska na początku też, tylko rozmiar
    mi się nie zgadzał, bo to wygląda faktycznie jak zabawka.

  • 24. Data: 2016-02-20 10:08:08
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.02.2016 o 08:33, twistedme pisze:

> [...]
    > daleka myślałem, że to Twingo. Z bliska na początku też, tylko rozmiar
    > mi się nie zgadzał, bo to wygląda faktycznie jak zabawka.

    do codziennego przemieszczania się po mieście średni pomysł, do
    sporadycznego wyjazdu do przychodni, albo dojazdu ze wsi do małego
    miasteczka po bułki imo ok.
    Chyba że można by zdjąć ogranicznik i poleciałoby z 60-70 - to już
    wystarczające na większe miasto ;)

    Łukasz

  • 25. Data: 2016-02-23 00:49:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Killer2"

    > A nie lepiej cos z segmentu C/D ? :-)
    >
    > J.

    NIE, dużych samochodów jest pełno, w garażu mam ciasno i przy
    samochodzie długości 4m lub więcej nie wszedł by motorek oraz inne sprzęty

    poza tym nie mam takiej potrzeby, 90% to miasto 1 osoba

    btw wszystkie samochody które kiedyś były OK się rozrosły, dawna korsa
    dzisiaj jest za duża, dawne punto to samo
    ---
    Też jestem za Smartem :-) Może być 100-konny :-)

  • 26. Data: 2016-02-23 00:53:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Killer2"

    > To może to:
    >
    > http://otomoto.pl/osobowe/microcar/

    egzotyczne aczkolwiek kierunek dobry, przez chwile rozważałem smarta,
    zupełnie nie rozumiem ludzi którzy kupują gigantyczne samochody jeżdżą w
    1 osobę po mieście jakby nie zauważali że polska to nie ameryka i tu nie
    ma 6 pasów w jednym kierunku

    wożenie dwu tonowej blachy by przepchać własną 80kg dupę o parę km dalej
    to już powinno być ustawowo zabronione (takie dysproporcje)
    ---
    A najlepszy jest Twizy :-)

  • 27. Data: 2016-02-23 08:10:24
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2016-02-14 o 17:36, Killer2 pisze:
    > Nowy mały segment A mieszczuch na sporadyczne wyjazdy za miasto, dla
    > faceta co kupić?
    >
    > Myślałem o Karl OPEL, bo najładniejszy, ale priorytet 3drzwi więc po
    > głowie chodzi citigo.

    Mam do takich celów trojaczka i to w automacie (Aygo, C1, 107).
    Wszędzie zaparkuję, każdego wielkiego słonia objadę w wąskich uliczkach
    migiem.

    Zaletą tego auta jest spalanie. 5 litrów Pb w mieście rzeczywiste. Do
    120 da się jeździć po obwodnicach. Serwis i części tanie jak barszcz.

    Marvin