  • 31. Data: 2011-04-13 14:16:01
    Temat: Re: Serwisowanie zacisków a wpływ ropy na gumę
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-04-11 22:22, Kuczu pisze:
> [...]

    Najbardziej. Benzyną też nie. Ale dieslem myję napęd ze 4 sezony i nic
    się szczególnego nigdy nie działo. Kiedyś wyczytałem w starej serwisówce
    do GPZ 500 (gen I) więc pewnie jeszcze koniec lat 80-tych, żeby nie myć
    łańcucha w benzynie tylko w dieslu. Jeszcze lepiej ponoć naftą bo jest
    jeszcze tłustsza.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 32. Data: 2011-04-13 14:27:12
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-04-13 16:16, []v[]artec pisze:

    > Kiedyś wyczytałem w starej serwisówce
    > do GPZ 500 (gen I) więc pewnie jeszcze koniec lat 80-tych, żeby nie myć
    > łańcucha w benzynie tylko w dieslu.

    Znalazłem tę serwisówkę na dysku.

    Screen: http://img824.imageshack.us/i/chaincleaning.jpg/

    Źródło - CLYMER Kawasaki EX500/GPZ 500S 87-93