  • 51. Data: 2014-08-04 09:09:34
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 3 Aug 2014 13:36:50 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "mlodz" <b...@m...pl> wrote in message
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > [...]
    > Jesteś pewny że mówisz o kartach kredytowych które nie są
    > "podłączone" do Twojego rachunku bankowego?

    Tak.

  • 52. Data: 2014-08-04 11:08:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Sens jest, zeby ci nikt nie obciazyl karty nie wyciagajac jej nawet z
    > kieszeni. No ale na stacji bezuzyteczna.

    Ale to na stacjach niebezobsługowych też nie można wygodnie zapłacić.

  • 53. Data: 2014-08-04 11:14:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > wystarczyłoby, żeby banki spełniały swój obowiązek i skoro same wyłączają
    > autoryzację do określonej kwoty to powinny brać kradzieże na siebie.
    > Ale wyłącznik byłby dobrym rozwiązaniem :)

    .. mogłyby jeszcze mieć korbkę do nakręcania kwoty :-)

  • 54. Data: 2014-08-04 11:17:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 03 Aug 2014 21:56:23 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > - karty kredytowe są chipowo-paskowe i zawsze się podaje pin, jeszcze
    > nie słyszałem żeby kredytówka była zbliż.

    Ja mam CitiGold i wypukłego Mastercarda Pekao (charge) z paypas. Dla mnie
    kredytówka BPH bez paypass to egzotyka, czyli co bank to obyczaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 55. Data: 2014-08-04 11:20:09
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 3 Aug 2014 22:32:43 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kiedy na codzien to naprawde ulatwienie. Przykladasz, piszczy,
    > zaplacone.
    > Tylko ten strach - co bedzie jak okradna.
    > Gdyby one taki maly wylacznik mialy ... a moze jednak stalowy portfel?

    Można ustawić dzienny limit ilości transakcji dla paypass - nie wiem czy
    dla każdej karty, w każdym banku, ale któraś moja ma ten limit ustawiony na
    3 albo 5 i bywa, że mi odrzuca transakcje.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 56. Data: 2014-08-04 14:17:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2014 11:20:09 +0200, P.B. napisał(a):

    > Można ustawić dzienny limit ilości transakcji dla paypass - nie wiem czy
    > dla każdej karty, w każdym banku, ale któraś moja ma ten limit ustawiony na
    > 3 albo 5 i bywa, że mi odrzuca transakcje.

    Tak naprawde to system jest w miare bezpieczny, nie wystarczy zblizyc
    sie do ofiary, trzeba to jeszcze jakos na pieniadze zamienic.

    Otworzyc firme i sobie placic ... zaraz przyjdzie policja, jak sie
    okaze ze wszyscy poszkodowani na jedna firme wskazuja.
    No ale powiedzmy ze ktos nagle obskoczy wiele osob, zgarnie milion i
    zniknie ... tylko ze kazda z tych osob niewielka strate poniesie ...
    tym niemniej niesmak pozostaje i te miesiace w roznych reklamacjach a
    moze i lata w sadach.
    No bo przeciez bank powie "proponowalismy ubezpieczenie, ale klient
    wzial ryzyko na siebie" :-)

    J.

  • 57. Data: 2014-08-04 14:32:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2014 11:08:45 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale to na stacjach niebezobsługowych też nie można wygodnie zapłacić.

    Ale za drobnice mozna. Kawa, guma do zucia, bulki, piwo ...

    J..

  • 58. Data: 2014-08-04 15:03:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Aug 2014 14:17:23 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Tak naprawde to system jest w miare bezpieczny, nie wystarczy zblizyc
    > sie do ofiary, trzeba to jeszcze jakos na pieniadze zamienic.

    po pierwsze nie trzeba się w ogóle zbliżać. Poczytaj o skannerze w windzie

> [...]
    > pozostaje i te miesiace w roznych reklamacjach a moze i lata w sadach.
    > No bo przeciez bank powie "proponowalismy ubezpieczenie, ale klient

    a po co? kupujesz normalnie w sklepach

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2014-08-04 16:12:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Aug 2014, J.F. wrote:

    > Tak naprawde to system jest w miare bezpieczny, nie wystarczy zblizyc
    > sie do ofiary,

    A nie wystarczy poczekać, aż ofiara się zbliży?
    Nie konkretna ofiara, a "jakakolwiek".

    > trzeba to jeszcze jakos na pieniadze zamienic.

    A to nie zajmę stanowiska :)

    > No bo przeciez bank powie "proponowalismy ubezpieczenie, ale klient
    > wzial ryzyko na siebie" :-)

    Chyba nie "u-" a "za-"(bezpieczenie)?

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2014-08-05 11:20:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    On Mon, 4 Aug 2014, J.F. wrote:

    >A nie wystarczy poczekać, aż ofiara się zbliży?
    >Nie konkretna ofiara, a "jakakolwiek".

    Wystarczy, ale ten sam problem - ofiara kiedys spojrzy w wydruk,
    pomysli "nigdy tam nie kupowalam", zlozy reklamacje, moze na policje
    pojdzie,
    no i sie okaze ze jeden z kontrahentow bankow ma tych reklamacji
    bardzo duzo ...

    >Chyba nie "u-" a "za-"(bezpieczenie)?

    Ubezpieczenie.
    Nie proponowali Ci ? O masz
    http://www.mbank.pl/multi/dla-ciebie/centrum-ubezpie
    czen/ubezpieczenia-kart-platniczych/

    Pan nie chcial placic 2 zl co miesiac, to teraz zaplaci pan 2000 :-)

    J.