  • 11. Data: 2010-06-22 12:19:05
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-22 12:21, Jakub Jewuła pisze:

    > U mnie niestety tez sie przycina - 2x2.7GHz
    >
    > W trybie 2D odtwarza sie plynnie, 3D "crosview"
    > 720px na pelnym ekranie sie tnie.

    To chyba generalnie wina UTuba lub flasha, czy co tam jeszcze służy do
    odtwarzania przez przeglądarkę, bo po zbuforowaniu całości też tnie.
    Dopiero ściągnięcie na dysk i odtworzenie w normalnym odtwarzaczu daje
    (mi przynajmniej) płynny obraz nawet w 720p(nie mówię tutaj konkretnie o
    tym filmiku, tylko o zwykłych 2D). Większych rozdzielczości nie używam,
    bo i ekranu większego nie mam.

  • 12. Data: 2010-06-22 12:35:47
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvq9kb$g63$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:
    > Na marginesie, brak standardu video w 2010 roku w sieci to mocne
    > przegięcie (bo nie można tego powiedzieć o niedorobionym i przestarzałym
    > fleszu).

    No i niestety nie ma większych szans na rozwiązanie tego wszystkiego.
    Nie bez poważnej zmiany prawa patentowego w USA.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 13. Data: 2010-06-22 13:51:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Pamiętasz kiczowate karteczki z mrugającą blondi z komuny? Albo linijki z
    > wilkiem i zającem?

    Mam Ci przyłożyć tym kawałkiem folii lentikularnej który mam
    pod ręką (i nie wiedzieć czemu w całej .pl "wywiało", poza
    małymi kawałeczkami na allegro nie widzę), znaczy za to że
    po ludzku nie gadasz? ;)

    > Więc taką folię zakładamy na lcd i dla jednego oka
    > wpuszcza piksele parzyste, dla drugiego nieparzyste. Takie kilkucalowe ramki
    > na zdjęcia, już dostępne

    Przyjąłem.
    Poproszę modele i opinie - z tego co widziałem o monitorach Hyundaya
    ("zwykłych pecetowych" o tej konstrukcji), ktoś się skarżył na to że
    widać "seperację" - ale to być może z powodu tylko dwu ujęć, z kolei
    przypuszczam że ramka nie obsługuje więcej... (o ile wiem "fachowe"
    folie są nakładane na więcej niż 2 "cięte" obrazy, rzędu 5 czy 7).

    > ograniczone - obraz widać z wąskiego kąta, a baza nie może szaleć (środkiem
    > bazy jest środkowy plan, a nie jak zwykle ostatni).

    A to chyba tylko jak ktoś nie jest przyzwyczajony do ostrzenia nie tam
    gdzie patrzy? ;) (na dobrą sprawę folia nie musi być aż *tak* widoczna,
    aby to przeszkadzało?)

    > Na takiej właśnie ramce, którą chwilowo od pół roku mam w domu. Ale potrafię
    > też ''w locie'' na crossview,

    ...toć wiem...

    > a poza tym mam paczkę różnych okularów z allegro.

    ...takoż mam, nawet mi sprzedawca dorzucił do wielopacku jakąś dziwniejszą
    kombinację jak poprosiłem :)
    Ale... ale do "okularowej" wersji raczej tym wynalazkom (mam na myśli
    z filtrami barwnymi) trochę brakuje, nie uważasz?
    Separacja z folią lentikularną (lub jej odpowiednikiem) mnie intryguje,
    bo zaletą *powinno* być małe tłumienie obrazu - "okulary" wprowadzają
    dość znaczne, a wycinacie kąta widzenia nie powinno mieć tej wady.

    > Surowiec oryginalny to parallel/crossview, reszta powstaje w locie chyba.

    Sprawdzę czy da się ściągnąć osobno lewe i prawe oko - nVidiowy player
    powinien sobie z tym poradzić. Ale pobawię się dopiero w przyszłym
    tygodniu.
    Jak się nie da, to złożę podanie o "surowiec" :)

    > Na marginesie, brak standardu video w 2010 roku w sieci to mocne przegięcie

    No cóż, chwilowo nie widać aby producenci zechcieli zrobić "zrzutkę"
    na freewarowy publiczny jednolity standard.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-06-22 14:07:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Też to zauważyłem w fullscreen, z dysku pracuje sprawnie....

    Chrome radzi sobie lepiej z youTubowymi filmami.

    adam

  • 15. Data: 2010-06-22 14:29:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Moja dekoduje na pewno 1080p sprzętowo, a to tnie się niemiłosiernie.
    > Athlon X2-4400, 4GB RAM.

    CPU nie ma tu znaczenia, u mnie 720p na YT dziala plynnie na C2D 2.5GHz i
    2.5GB RAMu. Masz wlaczona akceleracje sprzetowa we flashu? Nowa wersja nie
    pomoze?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-06-22 14:33:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    adam nabazgrał:

    > Chrome radzi sobie lepiej z youTubowymi filmami.

    Bo Chrome z reguły nie musi korzystać z flasha żeby je odtworzyć.

  • 17. Data: 2010-06-22 14:40:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 15:29:27 +0100, kamil napisał(a):

> [...]

    > 2.5GB RAMu. Masz wlaczona akceleracje sprzetowa we flashu? Nowa wersja nie

    Nie, jak pisałem, karta dekoduje H.264 sprzętowo i normalne video 1080p z
    YT działa jak należy. Flash aktualizowany dni parę temu.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 18. Data: 2010-06-22 15:51:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nie, jak pisałem, karta dekoduje H.264 sprzętowo i normalne video 1080p z
    > YT działa jak należy. Flash aktualizowany dni parę temu.

    karta, jak karta, ale prawy klik na filmie > settings i zaptaszenie
    'hardware acceleration' raczej nie zaszkodzi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-06-22 16:21:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:51:18 +0100, kamil napisał(a):

    > karta, jak karta, ale prawy klik na filmie > settings i zaptaszenie
    > 'hardware acceleration' raczej nie zaszkodzi.

    Napiszę w takim razie dużymi literami: KARTA DEKODUJE SPRZĘTOWO. Uwierz mi,
    potrafię sprawdzić, czy stosowna opcja w odtwarzaczu jest włączona czy nie.

  • 20. Data: 2010-06-22 16:47:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=DJ1c9jtL8vQ
    > Muzyka też własna. Całość składa się z niezależnych pięciu fragmentów i
    > ma na celu promocję naszego kraju, niestety filmowanie miało miejsce w
    > miesiącu najmniej atrakcyjnym widokowo, w listopadzie. Ale nie ja termin
    > wybierałem.
    > Youtube w locie sprytnie zmienia technologię podglądu 3D (ikonka na dole
    > z prawej, domyślnie wchodzi anaglif cyjan-red), co jest wygodne, bo
    > każdy sobie może znaleźć coś dla siebie. W szczególności można włączyć
    > jeden półobraz i oglądać klasycznie (2D).

    Zgrabne, efektowne i nienachalne.
    Podobasie :-)

    Powiedz jeszcze: jaka baza?
    --