  • 11. Data: 2010-09-27 10:22:25
    Temat: Re: Si?ownik klapy baga?nika w Yarisie - jak?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-27 09:21, Marek P. pisze:

    > Je?li wcze?niej nie wyjmiesz blaszanych / drucianych zawleczek to mo?e byae
    > ciezko :)

    No właśnie z tym mam problem - boję się, że coś urwę. Bo przy grubszym
    końcu nie ma kulistego przegubu (jak na drugim końcu), tylko sworzeń
    przechodzący na wskroś oka w ramieniu podpórki. Całość wygląda jak
    zanitowane i nie do ruszenia...
    pwz

  • 12. Data: 2010-09-29 18:14:37
    Temat: Re: Siłownik klapy bagażnika w Yarisie - jak?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-26 16:23, othello pisze:
    (...)
    > Te na zdjęciu, wymontowane z auta różnia się dodatkowo dołączonym
    > wspornikem bo tak je ktoś wymontował. Oba końce tej podpórki są
    > zamontowane do pojazdu na kulistych czopach sworzni które powinno dać
    > sie w łatwy sposób zdemontować przez mocniejsze pociągnięcie wzdłuż osi
    > sworznia. Montaż jest równie prosty, pomaga lekkie stuknięcie twardym
    > gumowym/plastikowym młotkiem. Cała wymiana nie powinna zabrać dłużej niż
    > 5 minut.

    Mylisz się. Właśnie kupiłem oryginalne, pasujące do mojego auta
    teleskopy do bagażnika. Są nierozbieralne, ponieważ elementy mocujące są
    na stałe przynitowane. Innymi słowy: żadne tam pukanie-stukanie i
    zdejmowanie "czopów sworzni", tylko odkręca się całość. Każdy teleskop
    ma z obu końców element mocujący, który przykręca się do samochodu 2
    śrubami. I tyle.
    pwz