  • 31. Data: 2017-09-10 16:52:45
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: p...@g...com

    Spróbujmy jeszcze raz:
    Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości

    Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów tego
    nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez
    rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji
    na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko
    pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.

  • 32. Data: 2017-09-10 19:43:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-10 o 16:52, p...@g...com pisze:
> [...]
    pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.

    Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
    w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2017-09-11 08:01:38
    Od: p...@g...com

    --Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
    w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.

    parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja

  • 34. Data: 2017-09-11 11:21:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), p...@g...com

    > vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie
    > interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie
    > trybu testowego.

    Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. Że nie
    emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dzięki czemu jest znacznie
    czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyś wspominałem i też chyba nie
    dotarło do Ciebie.

    Zachodzi więc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieć co się do Ciebie pisze?
    Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY
    TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja
    teoria się zwyczajnie nie trzyma kupy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2017-09-11 11:24:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Sep 2017 07:52:45 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości

    Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
    wydajności, co nie oznacza, że go nie ma. Jeśli natomiast zmniejszyli
    emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już
    kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla
    zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? No weź tak na
    logikę rozważ sytuację. Spróbuj chociaż.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2017-09-11 11:26:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), p...@g...com

    > parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja

    Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to
    z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2017-09-11 11:29:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 11:26, Myjk pisze:
    > Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to
    > z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

    Zemsta programisty, hakerstwo? :-)

    Robert

  • 38. Data: 2017-09-11 12:36:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 11:29:36 +0200, Robert Wańkowski

    > Zemsta programisty, hakerstwo? :-)

    No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej
    wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2017-09-11 12:42:24
    Od: p...@g...com

    --Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm.

    tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian

    NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO
    WYPALANIA DPF.

    czestsze wypalanie dpf jest jedynym mierzalnym efektem oprocz przyspieszonego zuzycia
    ukladu wydechowego

    PS google translator nie dal rady wiec co to znaczy ? *ZAORNUNGOWANIE*

  • 40. Data: 2017-09-11 12:47:16
    Od: p...@g...com

    --Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
    wydajności, co nie oznacza, że go nie ma.

    ogarnij sie :-) update jest juz w milionie aut i nie slychac wrzasku wqrwionych
    klientow: moj golf stracil 50KM i nie potrafie wyprzedzic smarta

[...]

    update zapewnia przejscie testu ale w polaczeniu z wylaczeniem trybu testowego
    powoduje czestsze wypalanie dpf takie sa fakty