  • 251. Data: 2014-08-28 10:06:22
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-08-28 o 08:45, Shrek pisze:

    > Może lewoskręt z naprzeciwka ma zielone S-3?

    Nie ma, z naprzeciwka mają lustrzanie prawoskręt ze strzałką, lewoskręt
    S-3 (bez zawracania) w tym momencie mają na drodze poprzecznej.

    Pozdrawiam

  • 252. Data: 2014-08-28 10:15:04
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-08-28 o 09:04, Liwiusz pisze:

    > Pytasz się dlaczego tam jest strzałka. Bo może być. I nie ma powodu, aby
    > jej nie było.

    Jest powód żeby było zwykłe zielone, a nie strzałka - jak w kolejce stoi
    10 samochodów to każdy musi się zatrzymać przed ta strzałką, a żaden
    tego nie robi bo to głupie i bez sensu.

    > Zatem zaletą strzałki jest wcześniejsze wpuszczenie skręcających w prawo
    > - rozładowanie korka.

    A jakby zamiast strzałki S-2 było po prostu S-1 albo S-3, to też by
    rozładowało korki, a nie wymagało zatrzymywania się.
    Być może jakiś przepis blokuje możliwość postawienia w tym miejscu S-1
    lub S-3.

    Tylko patrzeć jak takie miejsca zaczną filmować z kamerek (jest ich
    coraz więcej na skrzyżowaniach) i przysyłać mandaty tym co się nie
    zatrzymali.

    Pozdrawiam

  • 253. Data: 2014-08-28 11:51:36
    Temat: Re: Skoro ... nowy problem.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2014, Feliks54 wrote:

    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał

    > Wtedy powstałby nowy problem, trzeba by było wprowadzić znak zakazu skrętu
    > warunkowego na niektórych skrzyżowaniach.

    Tak kombinuję - w jakich przypadkach?
    Mowa o "innych uczestnikach ruchu", więc i piesi nie są przeszkodą
    w zezwoleniu.

    pzdr, Gotfryd

  • 254. Data: 2014-08-28 14:11:06
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Tak kombinuję - w jakich przypadkach?
    > Mowa o "innych uczestnikach ruchu", więc i piesi nie są przeszkodą
    > w zezwoleniu.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    W tych przypadkach, gdy należałoby zabrać kierowcy decyzję o dalszej
    jeździe. Musiałby stosować się do świateł.

  • 255. Data: 2014-08-28 14:43:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-28 14:11, Feliks54 pisze:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1408281150110.2024@quad...

    > W tych przypadkach, gdy należałoby zabrać kierowcy decyzję o dalszej
    > jeździe. Musiałby stosować się do świateł.

    Jakie byłyby to przypadki i dlaczego?

    --
    Liwiusz

  • 256. Data: 2014-08-28 18:13:00
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Jakie byłyby to przypadki i dlaczego?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Takie same przypadki jak teraz.
    Na niektórych skrzyżowaniach kierowca podejmuje decyzję czy jechać dalej
    (warunkowy skręt),
    a na innych nie może decydować tylko musi czekac na zielone światło.
    Tak zdecydowali specjaliści od organizacji ruchu.

  • 257. Data: 2014-08-29 23:01:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2014, Miroo wrote:

    > ?

    > Nie dam głowy, ale wydaje mi się, że zazwyczaj zaraz po zielonej strzałce
    > zapala się tam pełne zielone do jazdy na wprost i w prawo.

    To może dlatego, aby pozwolić na jazdę, mimo iż z jakiegoś kierunku
    jeszcze nie upłynął "odstęp od czerwonego"?
    W szczególności jeśli to mniej ruchliwy kierunek i statystycznie
    pod koniec ichniego cyklu nikt nim już nie jedzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 258. Data: 2014-09-15 11:23:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Aug 2014 13:43:49 +0200, w <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl>, WW
    <w...@v...pl> napisał(-a):

    > Witam
    >
    > Skoro 3/4 kierowców przekracza dopuszczalna prędkość, wg najnowszych
    > wyników badań i nie widzi w tym nic zdrożnego a ilość wypadków
    > dramatycznie nie wzrosła, to może czas spojrzeć krytycznie na te
    > ograniczenia prędkości?
    > Kierowcy, to dość spora grupa wyborców.
    > Tylko przed wyborami możemy coś ugrać.

    Myjk na przewodniczącego! :)