    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Smarowanie pompki na wiertarkę
    Date: Thu, 21 Aug 2014 13:56:31 +0000 (UTC)

    Cześć,

    Kupiłem sobie tanią, chińską pompkę.

    http://allegro.pl/pompka-pompa-na-wiertarke-do-paliw
    a-oleju-wody-i4525335199.html

    Pompka w środku wygląda tak:

    http://www.chmurka.net/r/IMG_20140821_145114.jpg

    Pompka ma pompować ciecz (na razie wodę, potem być może płyn chłodniczy
    lub wodę z dodatkiem płynu chłodniczego).

    I teraz tak...

    1. Macie jakieś doświadczenia z takimi pompkami? To chiński badziew, który
    za chwilę się rozpadnie, czy jednak pochodzi? Jak tak patrzę, to niewiele
    tam się może zepsuć... co najwyżej guma może się wytrzeć o ten plastik,
    jak nie będzie smarowania.

    2. Kwestia smarowania. Przed pierwszym użyciem pompkę trzeba przesmarować,
    ale czuję, że takie jednorazowe przesmarowanie niewiele da, dlatego chcę
    dodać czegoś do pompowanej cieczy. I teraz - czego? Na myśl przychodzi mi
    olej do 2T (miesza się z benzyną, nie wiem jak z wodą lub glikolem), olej
    silnikowy do 4T, gęsty olej przekładniowy... jakieś pomysły?

    Osobna kwestia to jakiś sposób na przymocowanie ośki do ośki silnika,
    nie mam jeszcze wybranego silnika (chcę najpierw sprawdzić przy jakich
    obrotach i jakim momencie to będzie sensownie pompowało, a potem dobrać
    silnik), ale pomysły mile widziane.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/