  • 11. Data: 2012-03-23 10:50:26
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:jkdhsp.7c8.0@poczta.onet.pl...
    > "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
    >
    > A ten SmartTV w Samsungu jest już wreszcie "smart" czy dalej nie
    > potrafi wyświetlać stron www z adobe flashem jak modele 2011?

    A bo ja wiem? Byłem u znajomego i pokazywał mi dopiero co kupionego samsunga
    i zachęcał abym też taki kupił.
    W sumie TV wygląd ma bardzo ładny wygląd ale poza tym szału nie robi. Tylko
    720 a nie full, ponoć złe opinie o matrycy. Ty jeszcze piszesz o problemem z
    adobe flashem więc jakaś następna wada. Ja jak narazie jestem zorientowany
    na panasonica.

    Marek

  • 12. Data: 2012-03-23 10:59:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    4CX250 nabazgrał(a):

> [...]
    > Tylko 720 a nie full, ponoć złe opinie o matrycy. Ty jeszcze piszesz o
    > problemem z adobe flashem więc jakaś następna wada. Ja jak narazie

    Do tej pory najbardziej podobał mi się obraz z TV Sharpa tylko że oni nie
    mają tysiąca wodotrysków bo w końcu to tylko telewizor :)

  • 13. Data: 2012-03-23 12:30:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Do tej pory najbardziej podobał mi się obraz z TV Sharpa tylko że oni nie
    > mają tysiąca wodotrysków bo w końcu to tylko telewizor :)

    USB z możliwością nagrywania i odtwarzania filmów, muzyki zdjęć, wiadomo,
    zastępuje nam wysłużony magnetowid.
    Internet to nie tylko możliwość oglądnięcia jakiegoś filmu ale np. w czasie
    trwania reklamy można coś tam poszperać w sieci.

    Marek

  • 14. Data: 2012-03-23 15:25:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    4CX250 nabazgrał(a):

    > USB z możliwością nagrywania i odtwarzania filmów, muzyki zdjęć, wiadomo,
    > zastępuje nam wysłużony magnetowid.

    Od tego mam dekoder cyfrowy z nagrywarką oraz napęd BD który czyta wszystko
    zarówno z USB jak i po sieci ... odpalam sobie filmy po WiFi (MKV) i nie
    muszę biegać z flashem. Do tego USB w TV zazwyczaj jest ograniczony do FAT32
    więc filmów w HD już nie pooglądam sibie tak łartwo.

    > Internet to nie tylko możliwość oglądnięcia jakiegoś filmu ale np. w
    > czasie trwania reklamy można coś tam poszperać w sieci.

    Od tego mam laptopa :)

  • 15. Data: 2012-03-23 23:42:43
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-23 15:25, Chris pisze:

> [...]
    > (MKV) i nie muszę biegać z flashem. Do tego USB w TV zazwyczaj jest
    > ograniczony do FAT32 więc filmów w HD już nie pooglądam sibie tak łartwo.

    Wątpię abyś potrafił dobrej jakości plik mkv odtworzyć po wifi a mój tv
    o ograniczeniach do FAT32 nie słyszał i taki pliczek na poziomie 15-20
    GB i odpowiednim bitratem odtwarza bez problemu. (Z usb oczywiście)

  • 16. Data: 2012-03-24 00:13:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-03-22 03:43, Pszemol pisze:
    > "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Ja mam samsunga 46" LED z maja 2011 i powiem Ci że jego
    > www browser jest bardzo minimalistyczny. Z głównych wad:
    > - brak obsługi Adobe Flash
    > - brak obsługi MS ActiveX
    > - brak obsługi klawiatury USB/BT (tylko pilot Samsunga)
    > - brak obsługi myszki USB/BT (tylko pilot Samsunga)
    > Taka w zasadzie atrapa przeglądarki www... ale czysty HTML czyta :-)

    Mam 40'' samsunga i moj radzi sobie bez problemu z klawiatura i mysza
    USB/BT moze problem lezy raczej po twojej stronie. Element ludzki
    najczesciej szwankuje w takich rozwiazaniach.

    polecam samygo
    http://www.samygo.tv/

  • 17. Data: 2012-03-24 04:17:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:jkj034$77j$1@news.dialog.net.pl...

    > Mam 40'' samsunga i moj radzi sobie bez problemu z klawiatura i mysza
    > USB/BT moze problem lezy raczej po twojej stronie. Element ludzki
    > najczesciej szwankuje w takich rozwiazaniach.

    Jaki jest model Twojego telewizora? Mój to UN46D7000.

    > polecam samygo
    > http://www.samygo.tv/

    Byłem, widziałem...

  • 18. Data: 2012-03-24 04:19:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Internet to nie tylko możliwość oglądnięcia jakiegoś filmu ale np. w
    > czasie trwania reklamy można coś tam poszperać w sieci.

    Chyba nie używałeś nigdy internetu w telewizorze...
    Zanim Ci się telewizor na internet przestawi, uruchomi webbrowser,
    zanim wstukasz coś tam z pilota telewizyjnego to Ci się reklamy skończą...
    :-)

  • 19. Data: 2012-03-24 22:11:26
    Od: "zho" <o...@p...com>

    > Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
    > Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma
    > internet.
    Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500
    wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo w tym
    youtube.com i dla testu sprawdzilem rowniez ta druga czerwna czy jakos tak.
    Filmy z obu dalo sie bezproblemowo ogladac. Inna sprawa ze do ogladania
    youtube jest osobna aplikacja.
    Aplikacje do ogladania Ipla, Iplexu i wielu innych fajnych serwisow z filami
    i nie tylko smigaja, jedyne co mi nie chce zaskoczyc to nagrywanie programow
    cyfrowych na nosniku podlaczonym do USB. Podczas testowania pendrive
    stwierdza ze jest za wolny i po ptakach, odtwarza bez zarzutu :)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 20. Data: 2012-03-25 21:13:34
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-24 22:11, zho pisze:

    > Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500
    > wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo

    Możesz przetestować:
    weeb.tv,
    http://www.orange.pl/webtv.phtml (niestety trzeba się zalogować),
    http://pl.justin.tv,