  • 81. Data: 2012-03-29 15:03:04
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    K nabazgrał(a):

    > Na karcie SD zmiescisz kilka takich filmow z BD a roznica w wielkosci
    > zajebista. Juz nie wspomne o tym ze plyte latwo porysowac . Inwestopwanie
    > w cos co jest zabytkiem historii mija sie z celem.

    A karty SD padają więc też łatwo stracić dane.
    Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??

  • 82. Data: 2012-03-29 15:04:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    I.Tichy nabazgrał(a):

    > A nie 100, kiedy je testowano w warunkach przyspieszonego starzenia?
    > Tak czy siak moje najstarsze plytki to okolo 15 lata i maja sie poki co
    > bardzo dobrze. Verbatimki i TDKi.

    Zależy od klasy a dokładnie od tłoczni, takich tłoczni było tylko parę sztuk
    na świecie a tylko nadruki marki zmieniały :)
    Ale fakt że najbezpieczniejsza forma to obecnie płytka jeśli chodzi o
    archiwum... moze się skuszę na kolejny backup głównie fotek :)

  • 83. Data: 2012-03-29 15:06:00
    Temat: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Widać nie masz dziecka bo nie masz pojęcia w tym temacie :)

    Właśnie mam, tylko nie mam potrzeby archiwizowania każdej bajki którą
    ogląda, więc i kupować płyt w tym celu tego nie muszę.
    A to że Ty lubisz płytkowy śmietnik w domu i tak nauczyłeś dziecko, jeszcze
    wcale nie oznacza, że każdy tak musi i że każde dziecko umrze bez płyt dvd z
    bajkami.

    >nie każda bajka to auta albo król lew :)

    Niewątpliwie, ale nawet tych nie kupisz za grosze.
    Za grosze to raczej Wilka i Zająca nabędziesz. ;-)

  • 84. Data: 2012-03-29 15:06:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    K nabazgrał(a):

    > Z wypozyczalni w internecie. I nie mkv a calkiem inny format. Do tego z
    > satelity mam to co w wypozyczalni po kilka razy dziennie moge sobie nagrac
    > i ogladac do bolu.

    Do tego masz 720p więc sporo tracisz na jakość w porównaniu do 1080p :) nie
    mówiąc już o jakości dzwięku bo nie każdego zadowlają pierdziawki 2.0
    wbudowane w TV .

  • 85. Data: 2012-03-29 15:06:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Druga sprawa to ile masz tych kart ?? co film to jedna karta ??

    Czyli jedna wystarczy.
    Obejrzeć, skasować, nagrać następny.

  • 86. Data: 2012-03-29 15:08:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Czyli jedna wystarczy.
    > Obejrzeć, skasować, nagrać następny.

    I co to za frajda :) ja tam lubie wrócić do starych filmów albo seriali np.
    Friends :)

  • 87. Data: 2012-03-29 15:12:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > I co to za frajda :)

    Zasadnicza, brak śmietnika.

    > ja tam lubie wrócić do starych filmów albo seriali np. Friends :)

    A ja nie lubię.
    Dlaczego zakładasz, że każdy musi lubić to co Ty?
    I musi oglądać jeden film parę razy, żeby skumać o co w nim chodzi? ;-)

  • 88. Data: 2012-03-29 15:14:37
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-03-29 15:06, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > Do tego masz 720p więc sporo tracisz na jakość w porównaniu do 1080p :)
    > nie mówiąc już o jakości dzwięku bo nie każdego zadowlają pierdziawki
    > 2.0 wbudowane w TV .

    Od ponad 10 lat uzywam dreamboxow jako dekoder sat i do tego zawsze
    mialem jakis amplituner i kolumny wiec prosze nie mow mi co ma jak wygladac.

  • 89. Data: 2012-03-29 15:14:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > Dlaczego zakładasz, że każdy musi lubić to co Ty?
    > I musi oglądać jeden film parę razy, żeby skumać o co w nim chodzi? ;-)

    Bo nowy dobry film wchodzi raz na 2 lata :)

  • 90. Data: 2012-03-29 15:15:58

    W dniu 2012-03-29 14:28, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > Z ciekawości ile masz dysków HD bo jeden film to ok 5-8GB więc musisz
    > mieć niezłą farmę żeby pomieścić całość na dyskach :) Czyste płyty BD
    > nie są na razie opłacalne jako archiwum więc nie miorę tego po uwagę.

    Mam jeden 320GB i wystarczy .