  • 21. Data: 2018-11-26 21:15:41
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    news:pthjmh$o0h$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    > Napisz jakie masz nazwy wszystkich ikon po "spalcowaniu" z góry do menu szybkich
    ustawień.

    Nie mam szybkich ustawień. W Ustawieniach te, które "na oko" mogą pasować, to:
    Wi-Fi
    Bluetooth
    komórkowe + SIM (tu się włącza Internet z karty SIM)
    udostępnianie internetu (tu mogę wybrać Udostępnij przez:
    WiFi lub Bluetooth)
    i żadnych ikon przy nich nie ma. To jest po prostu lista.

    Pzdr.
    Robot

  • 22. Data: 2018-11-26 21:25:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 21:15, Robot pisze:

    > Nie mam szybkich ustawień.

    Masz.
    Na pulpicie startowym przejedź palcem od samej góry na dół i napisz
    jakie masz nazwy odsłoniętych ikon (możesz kliknąć "rozwiń", jeśli na
    początku będzie tylko część).

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2018-11-26 21:29:37
    Od: "Robot" <n...@s...com>

> [...]
    nazwy odsłoniętych
    > ikon (możesz kliknąć "rozwiń", jeśli na początku będzie tylko część).

    Czy widziałeś kiedyś pulpit startowy WP 8.1 Update?

    Pzdr.
    Robot

  • 24. Data: 2018-11-26 21:32:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 21:29, Robot pisze:

    > wiadomości news:pthksn$p27$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy widziałeś kiedyś pulpit startowy WP 8.1 Update?

    Tu jakiś Hindus odrobił za ciebie zadanie domowe:

    https://www.youtube.com/watch?v=QTyLHhTqQ6I

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-11-26 21:49:23
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    > Tu jakiś Hindus odrobił za ciebie zadanie domowe:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=QTyLHhTqQ6I

    Na filmie wyraźnie widać (zrobiłem zrzut ekranu i powiększyłem),
    że napis, w który on klika to All settings a nie Quick settings.
    Właśnie o pozycjach na tej liście pisałem. Przy okazji w WP 8.1
    są kafelki a nie ikony.
    Napisz proszę co ja robiłem inaczej niz jest na filmie.???
    Przeciez on też tylko pokazuje udowstępnianie internetu/internet sharing
    i ewentualną zmianę hasła.
    U mnie "Rozgłaszanej nazwy" na liście dostępnych sieci w XP nie ma.

    Pzdr.
    Robot

    Udostępnianie internetu/internet sharing jest u mnie w

  • 26. Data: 2018-11-26 21:53:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 21:49, Robot pisze:

> [...]
    > i ewentualną zmianę hasła.
    > U mnie "Rozgłaszanej nazwy" na liście dostępnych sieci w XP nie ma.

    Nie wiem co robisz, zrób screeny poszczególnych kroków i wrzuć do neta,
    to zobaczymy, bo na tekstowych opisach nie chcę myśleć (podejrzewam, że
    poproszenie o pomoc syna sąsiada też byłoby skuteczne :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-11-26 21:56:10
    Od: "Robot" <n...@s...com>

> [...]
    zobaczymy, bo na
    > tekstowych opisach nie chcę myśleć (podejrzewam, że poproszenie o pomoc syna

    Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz.

    Robot

  • 28. Data: 2018-11-26 21:57:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 21:56, Robot pisze:

    > Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz.

    OK, zatem miłego wieczoru.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-11-26 22:36:32
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Musisz zainicjować połączenie z poziomu XP (BT w telefonie musi
    > być widoczny) Oczywiście, jeśli nie masz żadnego menadżera
    > w XP do obsługi BT to musisz najpierw go zainstalować.

    To jest bardzo prawdopodobne, bo przypominam sobie.
    że gdy rozwijałem menu po kliknięciu na trayu na ikonce BT
    kiedyś na komputerze stacjonarnym wyglądało to inaczej
    niż wygląda teraz w przypadku laptopa.
    Czy możesz napisać co konkretnie powinienem zainstalować
    na XP?
    Wracam do wariantu z BT. Z WiFi się nie udało, a dla mnie
    ważne jest żeby to działało, nawet jeśli BT jest staromodny
    w stosunku do WiFi.

    Pzdr.
    Robot

  • 30. Data: 2018-11-27 00:11:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 22:36, Robot pisze:
> [...]
    > Wracam do wariantu z BT. Z WiFi się nie udało, a dla mnie
    > ważne jest żeby to działało, nawet jeśli BT jest staromodny

    To zalezy jakie masz "radio". W menadżerze urządzeń, podaj jakie masz
    sterowniki do BT Albo jaki to laptop (producent model) bo to jest
    kluczowe, żeby mieć całą obsługę BT w laptopie. Mogłeś to podać na
    wstępie :> XP obecnie wygasa więc...

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>