  • 211. Data: 2009-08-27 18:57:08
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Przedzasz. Utrata 1/4 rynku, w porówaniu do sytuacji gdzie nie było w ogóle
    > konkurencji nie jest żadną katastrofa.

    Poczekaj na 3Q ... po wejsciu Hero, calego zestawu Nokii z S60v5

  • 212. Data: 2009-08-28 10:08:41
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > "Rynek/branza" ocenil iphone 3GS jest
    > smartphonem roku globalnie .... a nie ze jest nim dla Nemo, Waldka itd
    > prawda ?

    Oczywiscie ze prawda.
    Ja tylko neguje wartosc takich ocen, kiedys jakis SuperExpress ocenil ze
    Pyzapolska czyli jakas tam Kasia Cichopek jest Aktorka Roku co nie
    zmienilo faktu ze dla mnie to ona zadna aktorka nie jest, ale za to jej
    sporo podniosly sie dochody z roznych wystapien i balow :)

    > I kto tu jest uprzedzony ? Android jest be bo nei lubie Google :)

    Abdroid jest be bo nie umie robic tego co ja potrzebuje, dla mnie jest
    be, dla Ciebie moze byc cacy ale jak by dla Ciebie nie byl wielkie cacy
    tak dla mnie dalej bedzie be, dopuki nie spelni moich oczekiwan. W
    sekrecie Ci powiem ze konczy sie moj cyrograf u opa i warto by pomyslec
    nad nowym tellefonem, tyle ze takiego nie widze i im bardziej sie
    przygladam tym gorzej to wyglada :(
    Bardzo potrzebuje solidny windowsowy telefon z prackiem 200 lub wyzej z
    dostepnymi z zewnatrz kartami pamieci najlepiej dwoma SDHC, z klawiatura
    okienkowa i klasyczna na BT, nadzwyczaj mile widziany pelny port USB -
    wtedy moze byc tylko jedno gniazdo kart SD, z GPSem, z wbudowanym
    odbiornikiem TV albo mozliwoscia podlaczenia zewnetrznego tunera
    TV/Radio po owym pelnym porcie USB. Idealnie by bylo jak by mial wyjscie
    na normalny zewnetrzny monitor VGA:), kolorow wystarczy mi 64K, ekran
    powinien pozwalac pokryc sie twarda folia przeciwzarysowaniowobrudowa,
    konstrukcja lekko ogumowana odporna na lekki deszczyk ( w terenie czy na
    zaglach lubie uzywac) z porzadnym uchwytem do samochodu i motocykla oraz
    z sensownym pokrowcem silikonowym :) Bateria im dluzej tym lepiej ale
    dobrze jak dobe wytrzyma. Przy tym rozmiar urzadzenia jak najmniejszy.
    Ot niewiele, znam urzadzenia ktore spelniaja po kilka powyzszych
    warunkow, nie znam takiego ktory spelnia wszystkie :(

    A Googli nie lubie za kapowanie, za wydawanie w rece chinskiego rzadu
    ichnich desydentow i podobne swinstwa :(

    pozdrawiam,