  • 81. Data: 2019-03-31 15:01:09
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Na chuj przyjezdzac sprawnym?

    Istnienie SKP jest nie po to, żebyś ty mógł się dowiedzieć, co jest do
    naprawy w twoim samochodzie. SKP istnieje po to, żebyś mógł być w miarę
    spokojny, że inne pojazdy, które mijasz na drodze są na tyle sprawne, że
    np. zahamuje dojeżdżając do skrzyżowania, gdy ty będziesz jechał na
    pierwszeństwie, a on z podporządkowanej.

  • 82. Data: 2019-03-31 15:20:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-27 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Moze na jakichs pipidówkach.

    Jak wiadomo na pipidówce życie i zdrowie człowieka ma mniejszą wartość
    niż w mieście.

    > W Poznaniu co kolejne badanie to bardziej szczegółowe.
    > Ostatnio jak mi jeden przeryl autko to az kolege wolał bo nie wierzył ze
    > 98 rok moze byc w takim stanie...

    "Jak stwierdza NIK, diagnosta to jedna z nielicznych profesji, w których
    nagradzana jest bylejakość. Rzetelni diagności często nie znajdują
    uznania pracodawcy. Nie mówiąc o klientach".

    http://wyborcza.pl/7,155287,21587153,stacje-kontroli
    -pojazdow-bez-kontroli-przerazajacy-raport-nik.html?
    disableRedirects=true

  • 83. Data: 2019-03-31 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak wiadomo na pipidówce życie i zdrowie człowieka ma mniejszą
    > wartość niż w mieście.

    Trollujesz czy naprawde taki wyciągnałes wniosek z mojej wypowiedzi?

> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/7,155287,21587153,stacje-kontroli
    -pojazdow-bez-kon
    > troli-przerazajacy-raport-nik.html?disableRedirects=

    Niektorych rzeczy trzeba sie czepiac (hamulce, zawieszenie) niektorych
    mozna zdecydowanie mniej.
    Mojej kolezance ostatnio patrol policji zabrał dowód za brak oswietlenia
    tablicy i za peknieta lampe - nikt mi nie wmowi ze to auto w jakikolwiek
    sposób zagrazało komukolwiek w ruchu...

    Moze jak bedziemy zarabiac tyle co Niemcy to wtedy i wymogi co do jakosci
    samochodów mozna przyłozyc bardziej dokładne, chociaz w przypadku
    niektorych rzeczy trzeba sobie zadac pytanie: po co? Po to zeby auto
    sprzedac gdzies dalej a samemu pozwolic fabryce wyprodukowac kolejne,
    nowe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 84. Data: 2019-03-31 22:49:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 14:57, Poldek pisze:

    > Być może, ale SKP jest po to, żeby takie przypadki eliminować. Nie
    > spełnia tej funkcji.
    Ale to ten Twój jest taki lewy, moje sprawdzają szczegółowo i juz nie
    raz byłem zawracany.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 85. Data: 2019-03-31 22:59:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-31 15:01, Poldek wrote:

> [...]
    > np. zahamuje dojeżdżając do skrzyżowania, gdy ty będziesz jechał na
    > pierwszeństwie, a on z podporządkowanej.

    Skończ pieprzyć. Twierdziłeś, że nie sprawdzają. Normalne sprawdzają.

  • 86. Data: 2019-04-01 08:50:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2019 19:39:07 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    \
    > Tymczasem wolał mnie gównem obrzucić.
    Bo jak do tej pory to nie podałeś linka do filtra kabinowego za 800zł.

    >To taki drugi Kris, choć w wersji

    Zauważyłem że od jakiegoś czasu pałasz do mnie miłością
    Nieodwzajemnione to uczucie będzie niestety.
    Ja co najwyżej lubię od czasu do czasu poczytać co tam znowu wymyślisz.
    A jakbyś się chciał spotkać to musisz poczekać aż z Radomia wrócę.

  • 87. Data: 2019-04-01 21:38:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-01 o 08:50, Kris pisze:

    > Bo jak do tej pory to nie podałeś linka do filtra kabinowego za 800zł.

    I nie podam, bo nie potrafię znaleźć i nie znam się - wskutek czego
    pomyliłem się wskazując niewłaściwy. Drugiej próby nie podejmę by znowu
    ktoś jadu nie wylewał.

    Jeśli kogoś bardzo interesuje konstrukcja, to niech umówi się z jakimś
    mechanikiem, który biegle porusza się w katalogach części.

    > A jakbyś się chciał spotkać to musisz poczekać aż z Radomia wrócę.

    Że co niby??? :-D :-D :-D Stringi Ci się wżarły za głęboko, że takie
    gadasz jak powalony?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 88. Data: 2019-04-02 01:13:48
    Od: tom <t...@l...localdomain>

    Dnia 01.04.2019 Kris <k...@g...com> napisał/a:
    > [...]
    > A jakbyś się chciał spotkać to musisz poczekać aż z Radomia wrócę.

    A kiedy się wybierasz do Radomia?

    :)

    --
    Tomek

  • 89. Data: 2019-04-02 19:28:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 01:13:50 UTC+2 użytkownik tom napisał:

    > A kiedy się wybierasz do Radomia?
    >
    > :)

    Jak CPK skończą;)

  • 90. Data: 2019-04-03 08:29:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 21:38:34 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    >
    > Jeśli kogoś bardzo interesuje konstrukcja, to niech umówi się z jakimś
    > mechanikiem, który biegle porusza się w katalogach części.

    Ale taki filtr kabinowy za 800zł to występuje zapewne tylko w limitowanych wersjach
    Merców limited edition by Marek S
    W zwykłych autach to się obieg wewnętrzny nazywa.

    > Że co niby??? :-D :-D :-D Stringi Ci się wżarły za głęboko, że takie
    > gadasz jak powalony?

    Czekaj aż z Radomia wrócę;)