  • 91. Data: 2019-04-04 23:42:06
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-03 o 08:29, Kris pisze:

    > Ale taki filtr kabinowy za 800zł to występuje zapewne tylko w limitowanych wersjach
    Merców limited edition by Marek S
    > W zwykłych autach to się obieg wewnętrzny nazywa.

    Co Ty nie powiesz? Z tego co wiem, to w każdej 4ro strefowej
    klimatyzacji występuje w tym modelu Merca.

    Po drugie... serio sądzisz, że obieg zamknięty to jest to samo, co filtr
    eliminujący zapachy? Gdy w takim np. Świeciu zassie Ci do kabiny zapach
    odchodów, to obieg zamknięty je wyeliminuje? :D

    Po trzecie jakie ma to znaczenie dla dyskusji? A dyskusja jest o tym, że
    popełniłem zbrodnię nie pamiętając numerów Axxx filtra węglowego jaki
    jest zainstalowany u mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek