  • 91. Data: 2014-09-08 17:52:26
    Temat: Re: Smycz coraz krótsza
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l3kr0apfthilv8k9bcubq6h7manqof7e8s@4ax.
    com...

    > Tylko że sądy 2/3 tych zatrzymanych PJ zwróciła. I co Ty na to?

    Ormowiec nie pojmie co od niego chcesz.

  • 92. Data: 2014-09-08 17:59:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 26 Aug 2014 14:37:28 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Ludzie nie idą po odszkodowania

    Kwestia czasu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2014-09-08 18:02:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 26 Aug 2014 10:10:58 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Sądzisz że złośliwe zabranie PJ na 3 miesiące właścicielowi prężnie działającej
    firmy może doprowadzić ją do upadku?

    Zdolny adwokat jest w stanie coś takiego udowodnić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 94. Data: 2014-09-08 18:05:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 3 Sep 2014 14:30:18 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Odkąd w szkole na matematyce poznałem rachunek prawdopodobieństwa nie chcę wygrać w
    totka.

    Ale z logiki to już zwiałeś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2014-09-08 18:42:17
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 18:02:03 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
> [...]
    dzia�aj�cej firmy mo�e doprowadzi� j� do upadku?

    > Zdolny adwokat jest w stanie coďż˝ takiego udowodniďż˝.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczy�ski x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Ale tylko wtedy jak sędzia będzie zainteresowany obaleniem. jak sędzia będzie
    niezależny to powoła biegłego żeby sprawdził czy wynajęcie na 3 miesiące kierowcy
    żeby woził szefowi dupę rozłączy firmę na łopatki. Rozważanie czysto teoretyczne bo
    sędziego niespecjalnie interesuje czyjaś firma a zgodność jego działań z
    obowiązującymi go przepisami. Przykład z trochę innej beczki. Wyrok nakazowy za dług
    sprzed ośmiu lat. Można się odwołać i napisać książkę o chorej babci, braku dwóch
    nóg, puszczającej się córce. Nie spowoduje to umorzenia bo nie spełnia taka historia
    warunku do umorzenia. A można napisać ze dług przeterminowany czy jakoś tak. Zdanie
    złożone z dwóch slow i kropki załatwia sprawę bo spełnia wymagany warunek umorzenia.