    From: Marcin Kocur <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Śniedziejące złącza SATA
    Date: Wed, 4 May 2016 13:05:03 +0200

    Hej,

    dziś o mały włos wyrzuciłbym nagrywarkę, tymczasem winne było znowu
    złącze SATA. Zwykle pomaga wyciągnięcie i włożenie wtyczki, średnio raz
    co pół roku. Kupiłem już inne kable z metalowymi zapięciami, ale problem
    ciągle się powtarza z różnymi urządzeniami i nawet na innej płycie
    głównej. Domyślam się, że SATA jest invalid by design, ale może macie na
    to jakieś sposoby? Czy tylko ja mam takie szczęście? Komputer nie jest
    przesadnie zakurzony ani nie stoi w miejscu wilgotnym czy zasolonym.

    Marcin Kocur
    http://linux-porady.info- Linux od A do B :]