  • 31. Data: 2015-01-29 15:04:35
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: m <m...@g...com>

    > :)

    > To pozostaje rower;)
    > Pewnie jest tak samo jak u nas - pieszo można poruszać się po drodze
    > z kolcami na butach, a samochodem wyłącznie "po lodzie" (czyli
    > mały nieoblodzony kawałek wykłada obkolcowanego).
    > Co do roweru od dwu lat się nie przekonałem (do kolców, bo takich
    > "lodowych" dni jest relatywnie mało), ale na butach owszem - luksus.

    Zwłaszcza jak się kogoś przydepnie.

    p. m.

  • 32. Data: 2015-01-29 16:23:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zwłaszcza jak się kogoś przydepnie.

    Bez przesady. To nie sa takie kolce jak w rakach :)

  • 33. Data: 2015-01-31 01:55:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    t-dilemma/index.html

    > To chyba jednak prawda, że meteorolodzy potrafią z dobrą skutecznością
    > przewidzieć pogodę na max 12h do przodu.
    > Na 24h do przodu to już byle jak, a cokolwiek więcej to już wróżenie.

    Fascynujące jest, że komentator nie zauważył że burza śnieżna
    jednak była, z tym że ciutkę dalej na wschód i NY ominęło centrum:
    http://news.yahoo.com/millions-hunker-down-northeast
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

  • 34. Data: 2015-01-31 01:56:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 35. Data: 2015-01-31 08:41:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2015 18:55:18 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Fascynujące jest, że komentator nie zauważył że burza śnieżna
    > jednak była, z tym że ciutkę dalej na wschód i NY ominęło centrum:
> [...]

    Równie dobrze mogli przewidzieć upały i suszę - były ciutkę dalej na
    południe i też ich centrum ominęły NY :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 36. Data: 2015-01-31 12:00:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > http://news.yahoo.com/millions-hunker-down-northeast
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    "Panika hipochondryka"
    Nie widze, tych 90cm sniegu ani na dachach ani na chodnikach, czy innych
    murkach bo zasypac samochod odsniezajac pługiem ulice to kazdy glupi
    potrafi, ale liczylbym chociaz na cos takiego w Wawie, bo nawet z dzieckiem
    na sanki pojsc nie moge :)

  • 37. Data: 2015-01-31 17:20:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2015 18:56:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    > http://news.yahoo.com/millions-hunker-down-northeast
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    Ale tam jest tylko jedno zdjecie z opadem ~90 cm.
    Na filmie w drugim miejscu 30cm, a w reszcie mniej.

    Wszyscy sie troche bulwersuja za pomylki.

    J.

  • 38. Data: 2015-02-01 16:22:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    > Ale tam jest tylko jedno zdjecie z opadem ~90 cm.
    > Na filmie w drugim miejscu 30cm, a w reszcie mniej.
    >
    > Wszyscy sie troche bulwersuja za pomylki.

    Następna śnieżyca ("blizzard") tym razem nadciągnęła nad
    rejon Chicago i spadło już 6-7" śniegu od wczoraj wieczór.
    Będzie padać (według prognozy) przez następne 4-5 godzin
    z tępem opadów 1" śniegu na godzinę.

  • 39. Data: 2015-02-01 18:34:04
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 31 stycznia 2015 17:20:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    > Ale tam jest tylko jedno zdjecie z opadem ~90 cm.
    > Na filmie w drugim miejscu 30cm, a w reszcie mniej.
    >
    > Wszyscy sie troche bulwersuja za pomylki.
    >
    > J.

    Co za różnica czy 15 cm czy 90. W obydwu przypadkach jechać się nie da.

  • 40. Data: 2015-02-01 22:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 09:34:04 -0800 (PST), k...@g...com
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    > Co za różnica czy 15 cm czy 90. W obydwu przypadkach jechać się nie da.

    Kogutki moze i nie potrafia, ale innym 15cm nie przeszkadza.

    Roznica jest kolosalna. 15cm to w zasadzie nie ma opadu, przy 90cm
    ciezarowki sobie nie radza, plugi sobie nie radza, zgarniac sniegu nie
    ma gdzie, tylko wirnikowe moga cos przetrzec, do osobowki bez lopaty
    nie wsiadziesz, dachy sie wala itp :-)
    Z domu tez nie wyjdziesz, zreszta po co - nikt nie wyjdzie, nic nie
    czynne :-)

    J.