  • 21. Data: 2015-01-28 19:52:46
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >A tu jest z dzisiejszego popoludnia ;)
    >http://www.performanceverbier.com/wp-content/upload
    s/58amC.jpg

    Oszukane zdjęcie, za mało hamburgerowych grubasów - popraw się!.

  • 22. Data: 2015-01-28 19:55:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Bo ognisko burzy przesunęło się nieco na wschód i zamiast na NY
    >większość śniegu spadła na rejony Bostonu.

    Taaa, 350km błędu, faktycznie sprawdziło się.

  • 23. Data: 2015-01-28 20:51:34
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2015 00:38:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Raczej prognozy się im spełniają...

    A to były takie dobre prognozy, amerykańskie!
    Some meteorologists apologize:
    http://edition.cnn.com/2015/01/27/us/weather-forecas
    t-dilemma/index.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 24. Data: 2015-01-28 23:08:42
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2015-01-28 o 14:17, Pszemol pisze:

    > Marcinie - poczytaj o tym bo to ciekawy temat.
    > Ale nie będę Ci zdradzał zakończenia, powiem tylko że wszystko się zgadza.
    > Klimat nie jest "płaski" i ocieplenie globalne jak najbardziej może
    > miejscowo
    > powodować burze śnieżne i wielkie mrozy.

    Trochę czytałem. Ja tam stwierdzam, że były lata, kiedy w EU były
    śnieżne zimy, a a w US takie sobie, a teraz się odwróciło. Stwierdzam,
    że prognozy nie są w stanie odpowiedzieć na pytanie jak będzie za
    tydzień, a nawet jutro, więc co dopiero o zmianach klimatu które mają
    nastąpić. Stwierdzam, że były minima i maxima w okresach kilkuset lat i
    kilku tyś. lat bez ingerencji przemysłowej człowieka i być może w któreś
    z nich wchodzimy. Stwierdzam wreszcie, że przy całej promocji tematu
    bardzo dobrze wychodzi tylko nakładanie podatków i tu jest dla mnie pies
    pogrzebany. Aaa, bardzo lubię przywołać fakt, że Grenlandia nie wzięła
    swojej nazwy z posiadania pokrywy lodowej.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 25. Data: 2015-01-29 00:33:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 28 Jan 2015 20:51:34 +0100, P.B. napisał(a):

    > A to były takie dobre prognozy, amerykańskie!
    > Some meteorologists apologize:
    > http://edition.cnn.com/2015/01/27/us/weather-forecas
    t-dilemma/index.html

    To chyba jednak prawda, że meteorolodzy potrafią z dobrą skutecznością
    przewidzieć pogodę na max 12h do przodu.
    Na 24h do przodu to już byle jak, a cokolwiek więcej to już wróżenie.

  • 26. Data: 2015-01-29 09:53:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2015, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote
    >
    > A co na to Konstytucja ?
    > To chyba areszt domowy ... bez nakazu sadu ?

    ...nałożyłeś areszt domowy na wszystkich nieposiadaczy PJ.
    Co na to Konstytucja?
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2015-01-29 10:30:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PepedB" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >kilku tyś. lat bez ingerencji przemysłowej człowieka

    I na tym bym się skupił, bo, że klimat się zmienia od zawsze, to jest
    oczywistość, natomiast na ile działalność człowieka może coś opóźnić lub
    przyspieszyć - to jest temat do przejmowania się bądź nie.

  • 28. Data: 2015-01-29 12:49:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...nałożyłeś areszt domowy na wszystkich nieposiadaczy PJ.
    > Co na to Konstytucja?

    a ktoś im zabrania posiadać? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2015-01-29 13:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Gotfryd Smolik news wrote:

    >a ktoś im zabrania posiadać? :)

    Ba - to USA - kazdy posiada PJ. No, prawie kazdy.

    Uwaga zasadna - pieszo mozna wyjsc. Ale

    a) czy na pewno mozna ? Skoro wyjazd niebezpieczny, to pieszo jeszcze
    bardziej niebezpieczne,
    b) rzad, ktory zmusza do niebezpiecznego zachowania .... szczegolnie
    jak do najblizszego sklepu 20 mil :-)

    J.

  • 30. Data: 2015-01-29 13:34:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2015, J.F. wrote:

    > a) czy na pewno mozna ? Skoro wyjazd niebezpieczny, to pieszo jeszcze
    > bardziej niebezpieczne,
    > b) rzad, ktory zmusza do niebezpiecznego zachowania ....

    :)

    > szczegolnie jak do najblizszego sklepu 20 mil :-)

    To pozostaje rower ;)
    Pewnie jest tak samo jak u nas - pieszo można poruszać się po drodze
    z kolcami na butach, a samochodem wyłącznie "po lodzie" (czyli
    mały nieoblodzony kawałek wykłada obkolcowanego).
    Co do roweru od dwu lat się nie przekonałem (do kolców, bo takich
    "lodowych" dni jest relatywnie mało), ale na butach owszem - luksus.

    pzdr, Gotfryd