  • 71. Data: 2020-05-24 19:09:22
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Twoja jest bezdenna.
    Chciałbym zobaczyć, jak Ty chodzisz (no nie to że faktycznie chciałbym, piszę tak
    retorycznie ;))

    -----

  • 72. Data: 2020-05-24 19:16:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od frontu (widok samego przodu auta) to niemożliwe.

    -----
    > Naprawdę nie jesteście w stanie ocenić czy coś mknie z prędkością ponad 100km/h i
    znajduje się w miejscu, z którego mogłoby

  • 73. Data: 2020-05-24 19:29:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ja znam.
    Dopiero jak pozwałem takiego jednego debila do sądu (cywilnego), to na oko zbastował
    ale tylko na parę lat, i znów na oko wraca do
    nawyku.
    Pytanie za piwo: zgadnij na kim po pachy wyżywała się sędzia - na nim czy na mnie?
    Oczywiście zostałem też dożywotnim wrogiem tamtej rodziny, a przed sądem kłamali jak
    z nut jaki to kryształowy człowiek.
    Sąd karny odbierając debilowi PJ też oczywiście był "durny", a gościu po
    "niesłusznym" wyroku szedł w zaparte, że wracał szybko do
    domu na samej feldze przez pół W-wy bo nie miał zapasu, w barierki wcale nie uderzył
    lecz miał uszkodzony wcześniej, i dopiero w
    mieszkaniu się napił "jednego piwa", a policji domofonu nie otwierał bo się kąpał.

    -----

  • 74. Data: 2020-05-24 19:31:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Umówmy się na pasach, sprawdzimy.

    -----

  • 75. Data: 2020-05-24 19:44:25
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > Tom z enką na końcu i jeszcze kilku - musiałym w kaefie szukać.

    Ty tempy anonimowy chujku, nie musisz szukać, ale ja coraz bardziej skłaniam
    się do wskazania ciebie - z grubsza adres już podałeś, więc będzie łatwiej.

    <cite 2019-11-02 18:24:00 >
    dwa, że to ty masz paranoję "pierwszeństwa pieszego"
    </cite>

    Tak, po raz kolejny ci na samochodach piszą, że pieszy powinien pomimo
    pierwszeństwa...

    > Jak widać nie bardzo

    Chujku, ty nie bardzo rozumiesz...

    > Chyba właśnie przegrałeś dyskusję...

    A to jakaś bitwa jest?

    "zupełnie normalna część normalnego miasta, a nie jakaś "zła okolica"

    Czyli piesi mogą się włóczyć gdzie im sie podoba, jak im się podoba, mając w
    dupie swoje bezpieczeństwo...

    To jest twoja definicja?!?!

    --
    'Tom N'

  • 76. Data: 2020-05-24 22:46:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    Dla Ciebie niemożliwe, ja jakoś daję radę.

  • 77. Data: 2020-05-24 22:56:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-24 o 18:20, Shrek pisze:

    > Problem polega na tym, że wcale nie margines - ilu masz aktywnych
    > użytkowników? 30? A ile tekie głupie teksty wygłaszało, że gdyby uważał
    > to by żył? Pięciu co najmniej. To znaczy że ta grypa to co najmniej
    > dwucyfrowy procent.
    >
    > Ty też mówiłeś, że wystarczy 100 metrów patrzeć a wychodzi ponad 300.

    Ale stwierdzenie, że gdyby się pieszy rozejrzał, to nie jest przypisanie mu
    winy za wypadek, tylko napiętnowanie gapiostwa i niedbalstwa.
    Dramatycznego w skutkach.

    > I się unika. Gdyby piesi włazili na oślep to tych ofiar byłoby o rząd
    > wiekości więcej.

    > Na tym gdzie głowa pieszych to rozmyty pixel?

    Tak. Widać, że idą na pewniaka, gdyby wyjrzeli zza tego auta,
    które się zatrzymało, to musieli by zauważyć pędzącego debila.

    > A ty zatrzymujesz się przed zielonym i wychodzisz z samochodu, żeby
    > sprawdzić czy szwagier nie jedzie?

    Nie zatrzymuję się, ale się rozglądam a już jako pieszy,
    to nie sprawia mi kłopotu rozejrzenie się czy zatrzymanie.

    Z tym opuszczającym skrzyżowanie to
    > trochę pojechałeś - albo wjechał na czerwonym, albo utknął i wtedy
    > raczej zatrzymuje się "w miejscu".

    Zdarza mi się utknąć na pasach, ale wtedy piesi wchodzą i walą mi w dach
    albo w maskę - trochę mi ich żal, bo auto najczęsciej brudne mam :-).
    Ale jestem gruboskórny, więc nie wychodzę i nie zabijam ich.

  • 78. Data: 2020-05-24 23:07:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo to grupa samych Miszczów.
    Wszystkiego.

    -----

  • 79. Data: 2020-05-25 00:32:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2020 02:16:28 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > --Widac suweren woli zapierdalac, niz miec pierwszenstwo na przejsciu.
    >
    > Te czasy minęły. W obu tych wypadkach ucierpiały rodziny z małymi dziećmi. Przekaz
    jest jasny: w Polsce za rządów PiS bezpieczeństwo dzieci jest zagrożone ;-)

    Dzieci mialy zakaz wychodzenia z domu. Czy nadal maja ? :-)

    > W obu przypadkach pojawiły się komentarze że obaj kierowcy znani byli x agresywnej
    jazdy a policja tradycyjnie nic nie widziała i nic nie słyszała.

    A ktos policjantom zglosil ?
    Bo skad mieliby wiedzec ...

    > A tutaj mała próbka jak Polizei radzi sobie z wariatami drogowymi :-)
    > https://mobil.mopo.de/hamburg/polizei/am-jungfernsti
    eg-polizei-stoppt-protz-audi---und-wird-von-duo-ange
    griffen-36740020

    > Swirowali na drodze więc policja ich skontrolowała, kierowca nie chciał oddać
    kluczyków, pasażer z łapami wystartował efekt obaj zatrzymani audi odjechało na
    lawecie.
    > Czujesz różnicę ? Kulson to taki prawie policjant ;-)

    Kulsonom tez by moglo sie trafic.
    Raczej pomysl jakie pr-stwo, ze policjanc akurat to zobacza..

    J.

  • 80. Data: 2020-05-25 06:35:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    Nie rób ze zwykłej czynności czegoś co wymaga
    nadprzyrodzonych zdolności.
    Jak drzwi są zamknięte, to najpierw zderzasz się z nimi
    czy próbujesz otworzyć?