  • 21. Data: 2009-01-10 09:38:55
    Temat: Re: Sony A100 i szumy
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Kup sobie cokolwiek z liveview, a poznasz, co to podgląd głębi ostrości :)

    No włąśnie chciałem się podłączyć z pytaniem jak się ma GO i liveview?

  • 22. Data: 2009-01-10 10:18:31
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    woj wrote:

    > No włąśnie chciałem się podłączyć z pytaniem jak się ma GO i liveview?

    Aparat można przymknąć do przysłony roboczej a więc masz podgląd GO przy
    czym jasność LV jest automatycznie zwiększana więc nie występuje efekt
    ściemnienia jak w wizjerze, co jest dość wygodne...
    Tak przynajmniej jest w Olympusach.
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 23. Data: 2009-01-10 15:07:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ktotek (K.P.) pisze:

> [...]
    > czym jasność LV jest automatycznie zwiększana więc nie występuje efekt
    > ściemnienia jak w wizjerze, co jest dość wygodne...

    I w nowych Canonach, i chyba już wszędzie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-01-10 17:39:04
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    dominik pisze:
    > Sam zmieniał będe na dniach z A100 na A200, ale tylko dlatego, że mam
    > jeszcze A700 i zależy mi na tym, żeby móc poprzekładać akumulator i

    W A100 możesz używać NP-FMF500H. Nie można tylko w drugą stronę.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 25. Data: 2009-01-10 17:40:41
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Zbig T. pisze:
    > W A100 możesz używać NP-FMF500H. Nie można tylko w drugą stronę.

    O jedno "F" za daleko. Chodzi mi oczywiście o NP-FM500H.

  • 26. Data: 2009-01-10 19:12:02
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Zbig T. pisze:
    > W A100 możesz używać NP-FMF500H. Nie można tylko w drugą stronę.

    Właśnie o tę "drugą stronę" chodzi. :)
    Że można uzywać to wiem, ale akurat więcej używam nowszego :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 27. Data: 2009-01-10 20:31:26
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    dominik pisze:

    > Właśnie o tę "drugą stronę" chodzi. :)
    > Że można uzywać to wiem, ale akurat więcej używam nowszego :)

    Wybacz, ale myślę dziś w zwolnionym tempie :-) Czym różni się zamiana
    A100 na A200 w celu zamiennego używania akumulatora z A700 od dokupienia
    do A100 akumulatora takiego samego jak w A700? :-)

  • 28. Data: 2009-01-10 21:52:30
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Zbig T. pisze:
    > Wybacz, ale myślę dziś w zwolnionym tempie :-) Czym różni się zamiana
    > A100 na A200 w celu zamiennego używania akumulatora z A700 od dokupienia
    > do A100 akumulatora takiego samego jak w A700? :-)

    Ale to nie chodzi tylko o to. Akumulator i tak siedzą sobie raczej w
    swoich body, choć możliwość włożenia dwóch od razu do A700 byłaby miła
    gdy drugi aparat akurat np. zostaje w domu.
    Chodzi jednak o coś innego i ważniejszego - A200 jest o wiele bardziej
    podobny w sterowaniu do A700. Fotografując obydwoma ciężko się
    przestawić z jednego na drugi. To jest właśnie ten główny powód zmian.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 29. Data: 2009-01-11 06:49:11
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    > widac niewielki szumek nawet na 100ISO. Niemniej ma on
    > charakter zblizony do ziarna ze slajdu 100ISO a nie budyniu
    > waniliowego jaki serwuja niektore aparaty.
    >
    > Jesli tylko bedziesz poprawnie najwietlal zdjecia tak ze nie
    > trzeba bedzie ich potem sztucznie "podciagac" to efekty beda
    > dobre.
    > Tyle na 100ISO - wyzszych czulosci nie uzywam - nie sa potrzebne
    > do robienia zdjec jakie mnie interesuja.
    >
    > Jesli cierpisz na przypadlosc "musze miec 1600ISO bez szumu"
    > to rozgladaj sie za innym aparatem albo lepszym lakarzem ;)

    Nie cierpię na "przypadłość", ale zastanawiam się czy nie podarować
    sobie podglądu GO i kupić A200 który ma mniejsze szumy - podobno.
    TM

    PS Jakub masz jedyny w swoim rodzaju sposób dyskusji.

  • 30. Data: 2009-01-11 07:56:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie cierpię na "przypadłość", ale zastanawiam się czy nie podarować
    > sobie podglądu GO i kupić A200 który ma mniejsze szumy - podobno.

    Niby nie cierpisz, ale pierwsze objawy widac ;)

    Tak, PODOBNO ;-) Podobno mozna na glowce szpilki naliczyc
    o dwa budyniowe gluty mniej niz z A100 :)

    > PS Jakub masz jedyny w swoim rodzaju sposób dyskusji.

    Wogole jestem jedyny w swoim rodzaju ;)