  • 31. Data: 2009-01-11 10:38:26
    Temat: Re: Sony A100 i szumy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jakub Jewuła" napisal:
    > Wogole jestem jedyny w swoim rodzaju ;)

    Niezle, niezle. Zaczynacie rozmawiac jak Fiona ze Shrekiem
    w trakcie ucieczki z zamku strzezonego przez smoka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2009-01-11 18:54:25
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > Jest ich kilka, A100 jest lepiej wykonany, ma podgląd GO i wstępne
    > podnoszenie lustra. Nie stosuje też odszumiania obrazu, więc ma się nad
    > tym pełną kontrolę.
    > A200 ma z trochę z kolei szybszy autofocus, zmienione zupełnie
    > sterowanie i nowszy (ale o wiele droższy) akumulator. Poza tym jakieś
    > drobiazgi jak np. ekran o 0,2 cala większy, cała reszta jednak robi
    > bardziej plastikowe i tandetne wrażenie.

    Po tym co tu przeczytałem jestem na 99% zdecydowany na A100. Jeszcze
    jedna kwestia. Jak oceniacie sterowanie w A100 i w A200? Dwa pokrętła
    przemawiają za A100.
    TM

  • 33. Data: 2009-01-12 00:09:50
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    TM pisze:
    > Po tym co tu przeczytałem jestem na 99% zdecydowany na A100. Jeszcze
    > jedna kwestia. Jak oceniacie sterowanie w A100 i w A200? Dwa pokrętła
    > przemawiają za A100.

    Kwestia przyzwyczajeń po prostu. Ludzie sobie raczej to chwalą i działa
    to całkiem sprytnie. W A200 z kolei jest trochę podobna filozofia do
    A700. Tam już trzymają się juz konkretnego schematu. Dlatego wszystkim
    zawsze pisałem - jeśli masz tylko jedno takie body - to bez większego
    znaczenia czy sterowane kółkiem czy przyciskami i menu. Jeśli masz
    zamiar łączyć naraz z innymi (A300, A350, A700, A900) - wtedy warto
    wziąć A200 bo łatwiej przestawić się od jednego do drugiego. Oczywiście
    jak się myśli o zmianie kiedyś w dalekiej przyszłości to sterowanie jest
    bez znaczenia bo wtedy i tak się szybko przestawi. Problemem jest tylko
    "przestawianie" się raz na 10 minut robiąc zdjęcia obydwoma naraz :)

    Dlatego sam zmieniam na A200, tylko po to by mieć bardzo podobny aparat
    do A700, by móc przekładać akumulatory bez problemu w dwie strony i
    sterować body w bardziej zbliżony sposób :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_