  • 11. Data: 2016-10-24 14:25:25
    Temat: Re: Spalanie rozważania cd.
    Od: p...@g...com

    --Samochod moze stac w korku i palic 1.2l/h, a moze byc pedal w podlodze i 30,40 czy
    50l/h.

    w potworze 60KM ? no bez jaj ale jak zachodzi podejrzenie ze Bolko jednak jezdzi w
    trybie sportowym to mozna zainstalowac apke np Torque (mierzy przyspieszenia) i
    wyjdzie szydlo z worka :-) takze ELM327 za 30 zeta sie nada i moze pociagnac nawet
    pare danych z auta

    PS kolega mial Thalie chyba 75KM przy 160 km/h wir w baku sie robil

    P.

  • 12. Data: 2016-10-24 14:45:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2016 13:47:44 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Są dwa samochody które wg danych katalogowych
    > X spala 5 litrów
    > Y spala 6 litrów czyli + 20%

    Jeżeli dane katalogowe są opracowane na bazie jakichś norm (zgodnie z
    ustalonym cyklem testowym), to dla samochodów o prównywalnych parametrach
    może to być bliskie prawdy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2016-10-24 16:30:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >w potworze 60KM ? no bez jaj

    No fakt, w takim nie.

> [...]
    >sie nada i moze pociagnac nawet pare danych z auta

    >PS kolega mial Thalie chyba 75KM przy 160 km/h wir w baku sie robil

    Kolega nie wie co to wir, jaki wir moze byc przy 75KM :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-10-24 17:16:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki na 25 litrow na godzine przy 75 koni i 160 sie zrobi.

  • 15. Data: 2016-10-24 21:46:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Czyli podsumowywując rozważania o spalaniu.
    Na dzisiaj nie ma możliwości technicznych żeby stwierdzić przed zakupem
    czy moje kolejne auto będzie paliło mniej czy więcej od obecnego?

  • 16. Data: 2016-10-25 07:46:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2016 o 21:46, Bolko pisze:
    > Czyli podsumowywując rozważania o spalaniu.
    > Na dzisiaj nie ma możliwości technicznych żeby stwierdzić przed zakupem
    > czy moje kolejne auto będzie paliło mniej czy więcej od obecnego?

    Definytywnie stwierdzić się nie da - domyślać się można.

    Shrek

  • 17. Data: 2016-10-25 09:01:26
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 października 2016 21:46:17 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Czyli podsumowywując rozważania o spalaniu.
    > Na dzisiaj nie ma możliwości technicznych żeby stwierdzić przed zakupem
    > czy moje kolejne auto będzie paliło mniej czy więcej od obecnego?

    Ano definitywnie stwierdzic sie tego nie da ale jest szansa ze będzie palić mniej.
    Przy czym sporo zależy od nogi kierowcy.
    No i jesli nowe auto jest cięższe (często pomijane przy ocenie parametrów nowego
    auta) to raczej spalanie drastycznie nie spadnie a może wzrosnąć w stosunku do
    starszego auta.

  • 18. Data: 2016-10-25 15:21:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Czyli podsumowywując rozważania o spalaniu.
    >Na dzisiaj nie ma możliwości technicznych żeby stwierdzić przed
    >zakupem
    >czy moje kolejne auto będzie paliło mniej czy więcej od obecnego?

    Alez jest.
    a) umowic sie na jazde probna,
    b) pozyczyc takowe w wypozyczalni ...

    bo na pewno nie w instrukcji lezy odpowiedz :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-10-25 16:55:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    a) umowic sie na jazde probna,
    b) pozyczyc takowe w wypozyczalni ...

    bo na pewno nie w instrukcji lezy odpowiedz :-)
    ---
    Czemu nie leży ? Jeśli porównać testy obu samochodów to raczej tak samo się
    one będą do siebie miały jak realne zużycia

  • 20. Data: 2016-10-25 18:42:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Na dzisiaj nie ma możliwości technicznych żeby stwierdzić przed zakupem
    > czy moje kolejne auto będzie paliło mniej czy więcej od obecnego?

    Jest.
    Bierzesz z wypożyczalni auto które chcesz kupić, jedziesz w znaną Ci
    trasę i sprawdzasz czy spali tyle ile dotychczasowe.