  • 101. Data: 2019-02-25 12:03:18
    Temat: Re: Sportowy SUV audi z dieslem :-) Ma elektryczną sprężarkę
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Friday, February 22, 2019, 5:02:41 PM, you wrote:

    > Taaa, silnik jako częśc eksploatacyjna na równi z klockami hamulcowymi...
    > Ktos pamięta jeszcze autora takiej teorii? ;-)

    Pamiętam Polskiego Fiata, z 5-biegową skrzynią biegów, która w serii
    nie była nigdy montowana. No i silnik, w którym tłoki wymienia się w
    godzinę...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 102. Data: 2019-02-26 08:54:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-22 21:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest ...

    > Naprawde tak uwazasz, ze gdyby ludzkosc umowiła sie na serio ze dosc
    > wariatów drogowych i zaczeła produkowac auta o małej mocy, rozsadnym
    > przyspieszeniu i zrezygnowała z tych wszystkich set konnych potworów to
    > by "padła"?

    Oczywiście, to wypaczenie

  • 103. Data: 2019-02-26 08:55:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 09:46, Mateusz Viste wrote:

    > E tam, padnie. Ludzkość istnieje od wielu tysięcy lat, a samochody od
    > przedwczoraj.

    Huśtawki też są niebezpieczne

  • 104. Data: 2019-02-26 08:58:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 02:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > Nie, trzeba znaleźc optimum pomiedzy minimalna iloscia ofiar dązącą do
    > zera w sprawnym poruszaniem się po drogach.

    Ale pierdoły :-) Trzeba normalnie żyć, mieć te mocne i te słabe auta, i
    te średnie. A przede wszystkim Twizy :-)

    > juz teraz wiele wiemy, wiele krajów wykonało juz sporo z tej pracy, teraz
    > trzeba tylko głosno i odwaznie powiedziec, ze przy pewnych ząłozeniach
    > auta po 400, 300 czy 200km po prostu nie maja sensu.

    Zmienić cel na pędzącego ślimaka?

  • 105. Data: 2019-02-26 09:12:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 14:34, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > oczywiście nie da się zamówić samochodu, co też jest jakimś nonsensem w
    > XXI wieku), w końcu się przełamał i dał. I wszystko fajnie - tylko że na
    > ten model "bieda" muszę czekać pełne 6 miesięcy. Wszelkie inne modele z
    > bajerami i nie wiadomo jakimi durnymi wodotryskami dostępne były albo od
    > ręki w salonie, albo uczynny pan sprzedawca mógł je sprowadzić w max.
    > kilka tygodni. Mi to wszystko jedno bo tego się spodziewałem i zamówienie
    > złożyłem na kilka miesięcy przed tym jak faktycznie będę ten samochód
    > potrzebować, ale dla normalnego człowieka z ulicy może być inaczej.

    A teraz wyobraź sobie, że ludzie takie właśnie chcą kupować

  • 106. Data: 2019-02-26 21:47:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 00:35, Poldek wrote:

> [...]
    > szybko i do dużych prędkości. Tylko dzięki temu, że niemieckie partie
    > polityczne siedzą głęboko w kieszeni największych koncernów
    > samochodowych przez cały czas mamy patologiczną sytuację, że w biały
    > dzień legalnie i masowo są produkowane i sprzedawane samochody z V-max
    > 200+, podczas, gdy poza paroma odcinkami w RFN wszędzie na świecie można
    > jechać nie więcej jak 140. No, ale branża musi cały czas mieć wzrost
    > zarobków, a to najłatwiej osiągnąć wpierając ludziom, że potrzebują
    > ciągle mocniejszych, szybszych, większych, bardziej więcej i tak w

    Ale pierdoły.

  • 107. Data: 2019-02-26 21:49:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 01:29, Poldek wrote:

    > Przede wszystkim patologiczne jest to, że nie ma żadnego racjonalnego
    > powodu z punktu widzenia społeczności, żeby takie odcinki istniały.

    Społeczności pierdzących w stołek?

  • 108. Data: 2019-02-28 01:51:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To niech nie jezdza. Pozytku z tego dla spoleczenstwa nie ma zadnego a
    > frajde z jazdy to sobie na torze mozna czerpac.

    "
    - Kto ty jesteś?
    - Polak mały.

    - Jaki znak twój?