  • 91. Data: 2019-02-23 18:41:16
    Temat: Re: Sportowy SUV audi z dieslem :-) Ma elektryczną sprężarkę
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 23 Feb 2019 18:18:08 +0100, Irek.N. wrote:

    > Acha, czyli wg Ciebie, Mateuszu, mam nienormalny samochód, a i sam
    > jestem nienormalny?

    Znaczy jeździsz do biura samochodem który ma 200 KM+ ? No cóż, z
    pewnością nie jest to normą.

    > Strasznie mnie rozczarowałeś :(

    Obawiam się, że obaj jakoś będziemy musieli z tym żyć.

    Mateusz

  • 92. Data: 2019-02-23 22:22:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-23 o 09:25, Poldek pisze:

    > Istnieją pasjonaci różnych rzeczy. Jedni pasjonują się znaczkami, inni
    > akwarium, maratonami, jeszcze inni mają tzw. pasję do motorsportu, a
    > inni lubią pasjonować się podpalaniem lasów. W przypadku motoryzacji
    > wizja niesamowitej przyjemności lub pojęcie tzw. "pasji" ma
    > usprawiedliwić zatruwanie środowiska spalinami, hałasem, niszczenie
    > lasów samochodami, motorami, quadami.
    > W odróżnieniu od znaczków tzw. pasja motoryzacyjna, to nie jest
    > nieszkodliwa pasja. To jest napędzana potężnym marketingiem nigdy
    > nienasyconej pieniędzmi branży, zabawa w niszczenie, tego co się nie da
> [...]

    Przy czym jest to tylko twoje zdanie a nie prawda.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2019-02-23 22:42:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-23 o 22:22, RadoslawF pisze:

    > Przy czym jest to tylko twoje zdanie a nie prawda.

    A ile osób musi podzielić jego zdanie żebyś Ty, i nie tylko Ty, uznał/li
    to za prawdę?

  • 94. Data: 2019-02-24 02:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > No a gdzie zrobić granicę jak wolno, a jak już nie? Granicą naturalną
    > jest - wcale ;)

    Nie, trzeba znaleźc optimum pomiedzy minimalna iloscia ofiar dązącą do
    zera w sprawnym poruszaniem się po drogach.

    juz teraz wiele wiemy, wiele krajów wykonało juz sporo z tej pracy, teraz
    trzeba tylko głosno i odwaznie powiedziec, ze przy pewnych ząłozeniach
    auta po 400, 300 czy 200km po prostu nie maja sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 95. Data: 2019-02-24 07:55:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-02-2019 o 22:42, nadir pisze:

    > A ile osób musi podzielić jego zdanie żebyś Ty, i nie tylko Ty, uznał/li
    > to za prawdę?

    To raczej nie ma znaczenia, miliony much już dawno przestały być argumentem.
    Zwłaszcza patrząc na wyniki wyborcze w naszym kraju.....

  • 96. Data: 2019-02-24 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To raczej nie ma znaczenia, miliony much już dawno przestały być
    > argumentem. Zwłaszcza patrząc na wyniki wyborcze w naszym kraju.....

    Zwłaszcza ze są dosc łatwo manipulowalne i nie trudno wytłumaczyc ze
    samochody po 300KM to dla naszego dobra, panie :(

    P.S. Problem nie jest nasz krajowy, raczej ogólnoswiatowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 97. Data: 2019-02-24 12:28:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-24 o 07:55, Cavallino pisze:

    > To raczej nie ma znaczenia, miliony much już dawno przestały być
    > argumentem.

    "Miliony much" czy "śmieci płynące z prądem", to żadne argumenty, no
    chyba, że w kwestii much czy śmieci.

    > Zwłaszcza patrząc na wyniki wyborcze w naszym kraju.....

    Akurat nasz kraj, to ma niewiele do powiedzenia w kwestiach motoryzacji.
    A że świat jest tak urządzony, że wygrywa i decyduje większość czy
    silniejszy, to już inna sprawa.

  • 98. Data: 2019-02-24 13:11:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-02-2019 o 12:28, nadir pisze:

> [...]
    >
    > Akurat nasz kraj, to ma niewiele do powiedzenia w kwestiach motoryzacji.
    > A że świat jest tak urządzony, że wygrywa i decyduje większość czy

    Nie chodzi o to że silniejszy, tylko że głupich jest więcej.

  • 99. Data: 2019-02-24 14:03:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-24 o 13:11, Cavallino pisze:

    > Nie chodzi o to że silniejszy, tylko że głupich jest więcej.

    Rozkład Gaussa w badaniach IQ jakoś temu przeczy.

  • 100. Data: 2019-02-24 15:47:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 14:03, nadir pisze:

    > Rozkład Gaussa w badaniach IQ jakoś temu przeczy.

    Bo statystycznie idiotów jest mniej, ale u nas są głośniejsi
    od pozostałych.